anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De când Orange a achiziționat Telekom routerul merge dar nu este internet de 3 zile

remotework
Începător
De când orange a achiziționat telekom, mi-a picat internetul deși am plătit factura 10 luni in fata. Pe router nu e luminata căsuța pentru “internet” dar “wan” si “wlan” merg.
l-am restartat de multe ori in zadar.
Încerc de 3 zile sa vorbesc cu o singura persoana de la orange dar nici pe telefon nu pot ajunge deoarece nu sunt abonat orange - doar mi-a fost transmis contractul de la telekom către orange. Am încercat sa scriu email si deasemenea fără răspuns. Am încercat sa gasesc pe site cum sa imi anulez abonamentul & primesc banii plătiți in avans de tot deoarece am nevoie URGENTA de internet si nici aici nu pot găsi ajutor.
Ce pot sa fac?
6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai încercat să suni la 300 sau 0374300300 ? De asemenea, mai poți încerca la suport aici: https://www.hellofix.ro/serviciu-clienti/ Baftă!

mschumiv
Junior
Si eu am avut nevoie de niste informatii tehnice si am fost plimbat de la Tehnic (300) la Oferte, de acolo iar la tehnc si de acolo catre un Shop si m-am lasat pagubas. Nu stiu cum s-a facut aceasta trecere de la Telekom la Orange dar un fapt e clar, personalul care reprezinta Orange e total nepregatit sa ofere informatii sau asistenta despre trecerea de la Telekom la Orange. Un operator imi spune ca nu ma vede in sistem si sa merg la vechiul magazin Telekom, ca ma ajuta ei!!! Alt operator imi spune ca ma vede in sistem dar nu tot nu ma poate ajuta si sa merg in Shop!!! Alt operator imi spune ca sunt in sistem la Orange, pentru ca "de acum sunt abonat Orange" dar sa sun la 300 la tehnic ca ei au informatii. De la 300, sunt trimis iar in Shop. In Shop mi se spune sa sun la 300!!! Toate astea dupa data de 28.03.2022. Se pare ca fostii utilizatori de Telekom, trecuti, fara a fi intrebati, la Orange au ramas undeva intre Telekom si Orange pe taramul nimanui. Informatia de care aveam nevoie era, intai va prezint preambulul: - abonat servicii fixe fost Telekom, trecut la Orange (fix.Orange) - abonamentul se numea inainte Internet L (gen FIBRA 1000) + Televiziune L (pachetul maxim) - prelungit abonamentul in martie, inainte de anuntul oficial de pe 28.03.2022 - ramas in continuare pe reteaua de fibra optica de la fosta retea Telekom. Pot trece la un abonamentul Orange Fibra 2000 (un abonament superior prin definitie) + TV, fara sa schimb infrastructura, pentru ca stalpul de fibra de la Orange e in alta locatie si nu as avea acordul vecinilor sa trag firul din acea locatie, si astfel sa devin un abonat ORAGE cu "acte in regula"?

Anonim
Neaplicabil
@mschumiv Orange Romania Communications nu a preluat doar clientii Telekom fix (respectiv clientii cu pachete Telekom mobil+fix)! asa ca FTTH de la Telekom este acum al celor de la Orange Romania Communications, tu spui ca ai Internet L deci ai FTTH deci poate sa-ti faca upgrade la viteza de internet! apropo citez: "Oferta de servicii fix-mobil cu fibră la viteze de până la 1.8 Gbps, la nivel național Oferta din 28 martie aduce, în premieră la nivel național, un pachet care include Fibra 2000 cu viteze de până la 1.8 Gbps și router Wi-Fi 6 inclus, servicii mobile în rețeaua #1, Orange, și TV cu un conținut variat ce cuprinde noile canale Orange Sport și opțiunea HBO & HBO Max inclusă 12 luni. Pentru clienții existenți ai uneia dintre cele două companii, pachetele de fibră-TV sau de servicii mobile pornesc de la 8 euro. De asemenea, clienții loiali primesc până la 10 euro reducere pentru fiecare an de vechime în rețeaua Orange sau Orange Romania Communications, la achiziționarea de dispozitive." Citeste tot articolul aici: https://www.orange.ro/newsroom/comunicat/diverse-6/orange-romania-anunta-finalizarea-tranzitiei-orange-romania-communications-catre-brandul-orange-si-oferta-comuna-de-servicii-fix-mobil-1276

Anonim
Neaplicabil
@remotework Ai internet prin ADSL/VDSL sau FTTH? stiu ca modemurile pentru ADSL/VDSL mai pierdeau datele pentru conectare internet si mai trebuiau introduse din cand in cand (din cate stiu la GPON pe FTTH nu mai este nevoie sa introduci datele de conectare). Daca ai modem xDSL vezi ca datele respective daca cumva nu le-a retinut modemul le gasesti in contract sau in My Account Orange FIX la sectiunea "Internet fix"> "Detalii serviciu selectat" gasesti ceva de genul: modem: user: (nume de user) parolă: "parola ta" Din pacate nu mai imi aduc aminte unde exact trebuie introduse ca nu mai am modem pentru ADSL ci terminal GPON (pentru FTTH).

DanielaH
Moderator

@remorework,  îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o și pentru toate neplacerile prin care ne spui că ai trecut. Mai este de actualitate problema? Ai reușit să iei legătura cu colegii noștri? Pe ce adresă ai trimis e-mailul? Poți suna, așa cum a spus și Vio73, pe numărul lung de la Serviciul Clienți 0374300300. 

 

@mschumiv, oferta de care ești tu interesat se acordă în functie de disponibilitatea resurselor tehnice de la adresa la care sunt instalate serviciile fixe respective.

Fiind vorba deci de o situație punctuală care implică analizarea contului tău personal și de date personale care nu pot fi făcute publice în Comunitate, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate.

 

Vă așteptăm să reveniți cu vești bune.

mschumiv
Junior
@DanielaH S-a rezolvat cu instalarea rapid... acum ca a inteles cineva ce voiam. Doar am schimbat router cu unul Wi-Fi 6, alb, se vede mai frumos pe perete fata de cel negru anterior :) Multumesc. @Nicu2022 Nu am regasit pe noul contract ceva de HBO 12 luni inclus si nici programele respective nu le pot viziona si nimic de cei 10 euro din articol. Deci la clientii ca mine, nu se aplica oferta asta. In fine...