anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De când m-ați preluat de la Telecom merge Internetul dezastru

Mie-ne-1000
Începător

Buna ziua. De când m-ați preluat de la Telecom merge Internetul dezastru. Mi-ați și mărit avonamentul cu 1 € și mai prost merge din cauza voastră pierd pe zi 100€. Eu lucrez de acasă, cine îmi plătește mie acești bani pe care-i pierd din cauza voastră ? Va rog sa luați măsuri și sa dați drumu la viteza care este specificata in contract daca nu o sa iau eu măsuri. Aștept răspuns.

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Bine ai venit in Comunitate!

Recomandarea mea ar fi, daca poti, sa incerci sa iei legatura cu un consultant la numarul 300 sau +4 0374 300 300 (apelabil de oriunde) si sa raportezi nefunctionalitatea respectiva.

Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces la cont, nu putem opera niciun fel de modificari sau trimite echipe pe teren sa rezolve situatiile de genul asta. Cu toate astea, iti inteleg perfect nemultumirea, si sper sa se rezolve.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu rezolvi nimic cu Orange. Am aceeasi situatie si dupa nenumarate sesizari a ramas la fel. Dimineata viteza de 0.01 - 1 Mb/s si dupaamiaza 1 - 4 Mb/s. Operatorul spune ca asa este normal. Daca ai cerinte de viteza, solutia este portarea inapoi la Telekom. Acolo aveam viteza peste 100 Mb/s.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Este prea încărcată rețeaua în zona respectivă și asta se rezolvă doar prin mărirea capacităților din zonă prin adăugarea de alte frecvențe. Dacă sunt mulți utilizatori, probabil că se va schimba ceva, dar nu se știe când.