anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum reziliez contractul dacă de 38 zile nu am internet si telefon fix.

Rotaru1
Începător

Screenshot_20230106-140759_My Orange.jpg

 Cum reziliez contractul dacă de 38 zile nu am internet si telefon fix. Și nu se remediază din 30 nov .

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Daca esti client OROC, se trimite o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com

Atasezi o copie de buletin, mentionezi motivele pentru care doresti rezilierea, si astepti.

Ai mai multe mijloace de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC aici.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Daca esti client OROC, se trimite o cerere de reziliere la adresa rezilieri@orange.com

Atasezi o copie de buletin, mentionezi motivele pentru care doresti rezilierea, si astepti.

Ai mai multe mijloace de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC aici.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai avut una sau mai multe sesizări la ei, le reamintești într-o nouă sesizare pe care le-o trimiți aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Sau la adresa de email rezilieri@orange.com.

Le spui că în baza acelor sesizări, pe care nu le-au rezolvat, ai dreptul să rezilieri fără costuri suplimentare.

Baftă!