anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum returnez google chromecast

CristinaB1
Junior entuziast

Buna ziua,

Am un abonament Orange, fost Telekom în care dețin și Google Chromecast. Întrucât am început sa platesc în factura chromecast-ul,am reziliat contractul și am rămas doar cu net și telefon.

Trebuie sa returnez Google Chromecast însă nu am orange shop în oraș ci abia la 50 km distanta si nu vreau sa pierd timp inutil . Întrebarea mea, il pot trimite prin curier? Am o adresa de la Orange însă mă gândesc să nu fac vreo greșeală.

E aceasta adresa corecta : Orange Communication România, Str. Drumul Taberei, nr 41-43, et 3  sect 6, Bucuresti, 061361?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

 

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

Vizualizare soluţie în postul original

48 Răspunsuri 48

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nu stiu daca platesti din nou, avand in vedere ca nu s-a efectuat livrarea. Dar se poate sa gresesc. Asa au zis ei? Ca trebuie sa platesti din nou?

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca n-ai de ales decat intre DPD si Cargus, intotdeauna alege Cargus. Personal prefer FAN Courier. Dar daca am de ales doar intre cele doua de mai sus, cu siguranta n-as alege DPD-ul. Am avut experiente foarte neplacute cu ei.

Client Orange

Eu nu am livrat colete f multe  iar cand am livrat am ales Fan Courier și am ales pt ca era mai ieftin. Dacă știam alegeam Cargus. Spun ca au reprogramat, ei nu pot face modificări la nr de tel. Nu știu, bătaie de joc pe banii mei. 

Trebuia sa-mi dau seama, am vazut ca toți curierii de la Dpd sunt foarte sictirit dar am zis ca ce poate fi, doar livrează un colet.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

E prima data cand aud asa ceva. Cum adica nu pot sa faca modificari la nr de telefon? Si daca e gresit, ce fac? Se plimba cu coletul dus-intors? Serios? Asa proactivitate? Atata eficienta? De fapt, nici nu stiu de ce ma mira...

Client Orange

Da, am rămas masca. Dacă nu ei de la centru pot modifica nr, atunci cine o face? 

Ma depășește, nu știu de ce nu am ales Cargus. Dar tot operatorii aia mi.au dat opțiunea Dpd sau Cargus. Neavând nicio experienta cu dpd nu m.am gândit ca voi intampina probleme.🤦‍♀️

Salut,

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

 

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

Buna ziua, am fost informat ca la predarea echipamentelor dupa reziliere ca NU SE POATE RETURNA ACEST DISPOZITIV si ca trebuie achitat. Pretul va fi inclus in ultima factura care se va emite. Chiar daca nu am nevoie, tot il platesc!

Bună ziua,

Eu l.am trimis căci atunci mi.au zis ca asa se procedează.  Dar ce credeți, pe următoarea factura mi l.au pus la echipamente nereturnate cu un cost de aprox 120 lei. Am sunat la ei și cică în următoarea factura se va recalcula. Am plătit doar cât e abonamentul și în următoarea factura sa vad cât vine.

Asa m.am trezit și cu echipamentul dat pe banii mei dar și bună de plata. 

Mai bine îmi spuneau sa îl țin și îl plăteam, ieșeam mai bine. 

Si eu am intrebat explicit despre el inclusiv cu reprezentantul care mi-a preluat cererea de reziliere care mi-a zis ca trebuie predat TOT doar la anumite magazine. Cand a fost sa  predau echipamentul mi-a zis ca nu il pot prelua. Am sunat 300 si mi-a zis ca trebuie achitat ca NU SE PREIA asa ceva. Dispozitivul mi-a fost bagat pe gat fara voia mea de Telekom la reinoirea contractului pe care l-am reziliat (intr-un final) pentru nefunctionalitate. Aparent in 2 luni nu se poate inlocuii un cablu "furat"!!!

Bună ziua,

Eu l.am trimis întocmai cum mi s.a sugerat de către operatorii orange. Dar ce credeți? Pe următoarea factura mi l.au pus la echipamente nereturnate cu un cost de aprox 120 lei. Am sunat la ei și cică în următoarea factura se va recalcula. Am plătit doar cât e abonamentul și în următoarea factura sa vad cât vine.

Asa m.am trezit și cu echipamentul dat pe banii mei dar și bună de plata. 

Mai bine îmi spuneau sa îl țin și îl plăteam, ieșeam mai bine. 

Paul2022
Începător

@CristinaB1  Bun venit in comunitate ! , echipamentele de la OROC ( Fostul TKRM ) se pot predare la oricare sucursala si franciză ORO sau Orange Shop - nu este nevoie de titular , poate sa vina oricine cu , o copie dupa CI si predarea de către constatator a fisei de predare-primire echipament in gestiune ( după ce este analizat produsul si returnat catre ag ) . 

 

Mulțumim că folosesti serviciile ORANGE !

Bună ziua,

Operatorul Orange mi.a spus clar și răspicat faptul ca echipamentele din fostul contract Telekom pot fi trimise doar prin curier nu și la un Orange Shop.

La un magazin Orange mi s.a spus ca predarea se face exclusiv de către titular. 

Eu nu mai înțeleg nimic, atâtea persoane, atâtea păreri. Nu este un răspuns clar pt o situație. 

Am trimis prin curier și am atasat în interior o factura veche Orange pt a ști cine este titularul. Dacă am făcut bine nu știu, voi vedea peste câteva zile.

Acesta este raspunsul companiei:

"5. Procedura de retur si rambursare a sumelor in cazul retragerii
Trebuie sa returnati catre TKR Echipamentul/Echipamentele in starea in care v-a(u) fost
predat(e). Sunteti raspunzator pentru orice diminuare a valorii Echipamentelor cauzata de
manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii
Echipamentelor, survenite pe durata Contractului sau in timpul transportului de retur catre TKR.
Returnarea Echipamentelor se va face, cu toate accesoriile/documentele aferente, inclusiv
factura in copie si certificatul de garantie al Echipamentului (elor) (original).
Pentru returnarea Echipamentelor puteti folosi Formularul de retragere sau formularul de retur
disponibil pe https://fix.telekom.ro. Adresa de retur: Autostrada Buc-Pitești km13 întrarea
Ciorogarla clădirea CTPark - B4 Depozit Telekom Romania Communication. Programul de lucru al
depozitului este: de luni pana vineri intre orele 07.30 si 15.00. In situatia in care va sunt solicitate
de catre firma de curierat, va rugam sa folositi urmatoarele informatii: Persoana de contact:
Depozit TKR, Numar de telefon:1930.
Nu se vor putea returna Echipamente in situatiile in care starea Echipamentelor este deteriorata
ca urmare a nerespectarii de catre Dvs a instructiunilor de utilizare prevazute in documentele ce insotesc Echipamentele (de ex. au intervenit defecte de orice fel ca urmare a instalarii sau
folosirii unor programe (software) care nu au fost livrate de catre producator; s-au facut
interventii neautorizate inclusiv reparatii executate de persoane sau firme neautorizate de
producator, exista neconcordanta intre seria echipamentului inscrisa in certificatul de garantie si
seria inscrisa pe echipament. In cazul Produselor din categoria electronice si IT&C (ex: laptop,
tableta) care au fost parolate de catre Dvs., este necesar sa eliminati parola si orice informatii
sau continut introduse de Dvs. in acestea, inainte de a fi returnate. TKR nu este raspunzatoare
pentru pastrarea sau recuperarea acestor informatii/continut si are dreptul sa elimine parola si
sa le stearga definitiv. Starea Echipamentelor returnate se va consemna pe Formularul de
retragere care insoteste Echipamentul respectiv (sau, in lipsa acestuia, printr-un document
separat) de catre TKR. In cazul in care exista o diminuare a valorii Echipamentelor cauzata de
manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii
Echipamentelor, in timpul perioadei de retragere sau in timpul transportului de retur catre TKR,
veti plati catre TKR costuri rezonabile, egale cu diminuarea valorii Echipamentelor si care nu pot
depasi contravaloarea Echipamentelor returnate. In situatia in care nu returnati Echipamentul in
termenul de 14 zile calendaristice mentionat mai sus, TKR isi rezerva dreptul de a decide daca
accepta sau nu returul. In cazul deciziei de respingere a returului, Dvs. aveti obligatia de a plati
integral contravaloarea a Echipamentului si veti suporta si costurile de returnare aferente. In
situatiile prezentate mai sus, in scopul achitarii sumelor datorate, TKR va va transmite factura
fiscala/instiintare de plata. Aveti obligatia de a achita integral factura in termen de 30 de zile de
la data primirii acesteia.
Sumele vor fi rambursate de catre TKR in contul bancar indicat de catre Dvs. in cadrul cererii de
retragere, cu exceptia cazului in care ati efectuat plata prin intermediul cardului bancar, situatie
in care banii va vor fi returnati automat in contul aferent cardului bancar respectiv. Costurile de
rambursare sunt suportate de TKR"

Gasesti documentul integral aici: https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://media.orange.ro/images/docs/Legal_docs/T...

Documentul e de pe vremea cand companie se numea Telekom Romania Communucations. Acum ii zice Orange Romania Communications, dar tot aia e: aceeasi angajati, aceeasi clienti, aceleasi servicii. Singura diferenta e ca primim semnal de pe antene Orange, nu Telekom.

 

CristinaB1
Junior entuziast

Mulțumesc frumos pt informații însă eu de unde ar fi trebuit sa știu? Doar am sunat de nu știu câte ori la Orange si fiecare operator mi.a spus altceva.  Mi s-a zis sa returnez la depozitul lor, mi.au dat adresa însă nu mi.au spus sa pun factura în colet.  

Apoi, asta e, coletul l.am predat, voi vedea ce se întâmplă pe mai departe.

Va mulțumesc tuturor pt răspunsuri.

Cu drag. Daca nu te vor gasi in baza de date, cel mai probabil te vor suna pe numarul de telefon ce apare pe colet. Trebuia sa iti spuna sa pui factura.