anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum returnez google chromecast

CristinaB1
Junior entuziast

Buna ziua,

Am un abonament Orange, fost Telekom în care dețin și Google Chromecast. Întrucât am început sa platesc în factura chromecast-ul,am reziliat contractul și am rămas doar cu net și telefon.

Trebuie sa returnez Google Chromecast însă nu am orange shop în oraș ci abia la 50 km distanta si nu vreau sa pierd timp inutil . Întrebarea mea, il pot trimite prin curier? Am o adresa de la Orange însă mă gândesc să nu fac vreo greșeală.

E aceasta adresa corecta : Orange Communication România, Str. Drumul Taberei, nr 41-43, et 3  sect 6, Bucuresti, 061361?

Mulțumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

Returul echipamentelor Orange Romania Communications se poate face prin mai multe modalități:

  • După reziliere, clienții vor primi un SMS în care vor regăsi enumerate toate echipamentele pe care trebuie să le returneze. În maximum 2 zile de la primirea mesajului, vor fi contactați telefonic de către un curier Cargus pentru a prelua echipamentele de la adresa comunicată la momentul transmiterii cererii de reziliere. Acesta este un serviciu oferit gratuit. Echipamentele pot fi predate curierului Cargus fie de titularul abonamentului, fie de o altă persoană.
  • În cazul imposibilității predării echipamentelor către curierul Cargus, clienții pot merge în oricare dintre magazinele Orange Romania Communications (https://www.orange.ro/shops ) - cele marcate pe hartă cu mov - pentru returnarea gratuită a echipamentelor.
  • Returnarea echipamentelor se poate fase și prin orice serviciu de curierat (cost suportat de client), achitând taxa aferentă acestui serviciu, la adresa punctului de colectare: CTDI ROMANIA SRL: Strada Buiacului nr 2, Corp Logicor Clădirea B, Unitățile B2/B6, intrare B6, 077135, Mogoșoaia, Ilfov. NU este posibilă predarea personală la locație.

 

Mai multe detalii aici - https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...

Vizualizare soluţie în postul original

48 Răspunsuri 48

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Trebuie predat la un magazin Orange, fost Telekom. Dacă ei ți-au  dat, nu cred să faci nicio greșeală.

Eventual, poți să-i și suni înainte, ca să nu fie probleme. Văd că au și un număr: 0217451849

 

Succes!

CristinaB1
Junior entuziast

În oraș am doar magazin Orange și mi.au spus ca nu îl primesc ci ca e necesar sa merg la un Orange Shop care e în alt oraș, la 50 km distanta.  Nu vreau sa pierd timp inutil pe drumuri ci sa scap mai repede de el. 

Buna Cristina,

Din cate stiu, se poate trimite si prin curier, in caz ca nu ai un Orange Shop in zona. Daaar, cel mai bine, inainte sa-l trimiti, confirma cu cei de la Orange Romania Communications ca e ok sa-l trimiti asa, si eventual si adresa catre care sa trimiti coletul.

Ai aici toate metodele de contact pentru OROC.

Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Da, trebuie la un Orange Shop sau fost magazin Telekom, dar dacă ți l-au și indicat pe acesta, îi poți suna și să vezi cum stă treaba. Ți-am pus și un număr de telefon care este pe internet.

Baftă!

CristinaB1
Junior entuziast

Tocmai ce am sunat la ei, mi.au zis ca as fi mers degeaba intr-un magazin Orange Shop pt ca nu l.ar fi luat ci trebuie sa îl returnez foarte prin curier și mi.au dat alta adresa decât cea inițială.

Nu mai înțeleg nimic, de ce atunci au zis una, acum zic alta. 

Banuiesc ca adresa din Drumul Taberei este a sediului central, care probabil ca nu se ocupa cu preluarea de echipamente. 🙂

Deci, da, se pare ca se poate trimite. Doar ca nu la adresa aceea.

Client Orange

Da, acum mi-au dat alta adresa di mi.au spus sa livrez prin Cargus sau Dpd.

Trimit nu e problema însă mi se pare ciudat căci tot cu ei am vb și inițial mi.au zis sa merg în Orange Shop sau dacă nu prin posta/curier și mi-au dat o adresa iar acum mi.au spus ca doar prin curier se poate și alta adresa. Nu tot cu ei am vorbit?!🤦‍♀️

 

Apoi...da. Ce sa zic? Normal ar fi fost sa ai un pic de consecventa in raspunsuri... Dar probabil ca nici ei nu stiu foarte sigur.

Client Orange

O sa îl trimit.la adresa primita astăzi însă mi.e sa nu ma trezesc ca trebuie sa plătesc su altele apoi.

Încă ceva, mi s.a spus ca după data de 4 dec trebuie sa îl returnez. Am un nr de zile in care să mă încadrez?

Va mulțumesc pt răspunsuri!

Da, parca 5 zile vazusem la cineva in Comunitate.

Client Orange

Mulțumesc frumos,

O sa fac comanda de curier azi. Sper sa ma încadrez în timp.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Bine că ai primit un răspuns avizat. Și eu știam tot de 5 zile și cred că ai făcut foarte bine că ai sunat și că te-au lămurit ce și cum, ca să nu consumi bani și timp inutil.

Succes!

CristinaB1
Junior entuziast

Mulțumesc dar tot nu-i dau de capăt. Ca sa fac comanda de curier am nevoie de nr de tel și nu am. Nu știu cum sa procedez.🤦‍♀️

Cargus: 021 9330/ 021 9282

https://www.cargus.ro/

DPD: 031.824.9090

https://www.dpd.com/ro/ro/suport-dpd/contact/

Suni, spui ca vrei sa faci o comanda, o sa te intrebe care e adresa de la care sa ridice coletul, le dai adresa, un numar de telefon de contact, si un interval de timp in care sa fii acasa, si astepti sa vina curierul sa preia coletul.

Client Orange