Servicii de Internet si TV
Află tot ce ai nevoie despre setările de Internet, Wi-Fi, grila TV și canalele disponibile
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Probleme conexiune TV

Buna ziua, as avea niste nelamuriri, legate de familia mea formata din persoane varstnice:1. S-a propus instalarea de retea tv prin fibra optica in locul fostei retele prin satelit. Titularul abonamentului a fost de acord. Echipa tehnica trebuia sa v...

Adina-Irina de către Junior entuziast
  • 427 Vizualizări
  • 18 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Probleme servicii tv și internet Bacău

Buna seara, am o situație în Bacău, am o sesizare deschisă cu numărul 102509950 și se pare că Orange nu dorește remedierea ei sau o întârzie. Situația sta astfel: ieri 13.08.2024 la ora 11.20 am rămas fără servicii (tv, internet și voce fixă), in urm...

Deutza26 de către Junior
  • 150 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! IPv6 pentru clientii Orange Fix preluati Telekom

Pentru clientii Orange Fix preluati de la Telekom, abonati prin tehnologia FTTH (fiber to the home), exista conectivitate IPv6? In cazil in care raspunsul la prima intrebare este afirmativ, pentru un dispozitiv (router/ont) HG8247H, care sunt setaril...

ed25519 de către Junior
  • 1517 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Netflix pachet premier oroc

Buna, am activat pachetul de servicii fixe premier in oroc. Unde am netflix standard inclus si nu reusesc sa ma conectez la el , mentionez ca nu pot trimite mesaj la 3520 pentru ca numarul de telefon nu este la orange multumesc

Constantin123 de către Junior
  • 658 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 5 aprecieri

lipsa subtitrare HBO

De cand s-a introdus in grila Kanal D2, receptionez HBO2 fara subtitrare. s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? 

anaka de către Junior
  • 5143 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! Opțiunea sport pentru Max (fostul HBO Max)

Bună ziua, eu vreau să îmi bag opțiunea sport pe Max (fostul HBO Max) dar din cauza că este facturat prin Orange nu mă lasă din aplicație să fac iar pe MyOrange nici măcar nu apare Max. Se poate într-un fel să se bage opțiunea fără să mă dezabonez și...

DidionORO de către Junior
  • 588 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Schimbare tehnologie TV

Buna ziua, In urma cu 2-3 zile primesc un telefon de pe numarul 0212255930 si sunt anuntat ca se va renunta la tehnologia IPTV si trebuie sa trec la DVBC. Nu se va schimba nimic doar tehnologia de furnizare a serviciului de TV. Comercial nu se modifi...

romtelefon de către Începător
  • 286 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri