anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am rămas fără cablu la internet

user_18819336
Începător

Bună ziua!De pe data de 23.12.2022,de la ora 15 am rămas fără cablu la internet.Specific ca am fost la Romtelecom.De când s-a trecut la Orange, serviciile sunt foarte proaste.Nu ai cu cine discuta,nici cu cine lua legătura.Am încercat toate modalitățile.Ce sa mai fac,cred ca am ramas fără cablu de sărbători.Voi rezilia contractul,nu se mai poate.

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Nu mi-e foarte clar cum ai ramas fara cablu la internet. Dar daca nu vorbim de cablul fizic, solutia este apel la 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0). De mentionat ca azi fiind ajunul Craciunului, si weekend, e posibil sa fie mai greu sa iei legatura cu cineva. Dar poti incerca. Sper sa se rezolve cat mai repede.

Client Orange

Salutare!

Pentru deranjamente, poți suna la 300 sau 0374300300 și apoi 1-2-2. S-ar putea să te identifice Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Succes!

FLo1
#StarMember

@user_18819336: Nu toate se rezolvă cu un apel, mai ales în această perioadă a anului, dar poate fi o lecție pentru a considera conexiunea ca fiind una de rezervă, alternativă, dar în nici un caz una principală. Un nou an poate aduce schimbări, deci analiză plăcută. BTW: Important este să ai întreruperi rare, viteză acoperitoare serviciilor de care ai nevoie și costuri convenabile. Ai maxim 4-5 soluții de analizat, deci nu e greu de ales. Succes.

DanielaH
Moderator

@user_18819336, s-a rezolvat situația?