anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

5G OROC nefunctional

Tvp
Junior entuziast

Sunt abonat OROC , migrat din Telekom pe Orange , am trecut de curând la un abonament cu internet 5G .Nu a funcționat niciodată 5G pe acest sim . Cu sim de Orange România funcționează fără probleme . Am tichet deschis , nu a rezolvat nimeni nimic până acum . Care ar fi soluția ? Ultimul răspuns de la tehnic e ca trebuie să funcționeze ,  ca este activat 5G.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai abonament cu acces la 5g? Că altfel discutăm de pomană.Cele mai mici abonamente sunt Smart 15, cu reducere de 50 la sută, adică de 7,5 euro, dar luat online. Așa este și cel de 10, redus la doar 8, dar cu 60 GB net, deci nu este net nelimitat. Mă mir că nu ți-a spus nimeni de la ei până acum treaba aceasta!

Cum să ai acces la 5g pe abonamente 4g? Sau OROC nu dă acces la 5g ( eventual dacă ai tot SIM al fostului Telekom)!

Lista cu abonamente Orange este aici:

https://www.orange.ro/abonamente/

Oricum, problema pare să fie tot în sistemele lor, dacă ai îndeplinit toate cerințele și tot nu vrea!

Baftă! 

Vizualizare soluţie în postul original

33 Răspunsuri 33

A trecut aproape 1 an de la deschiderea subiectului , îți spun cu toate sinceritatea , abonații OROC nu sunt abonați Orange , am primit confirmarea astăzi , sunt abonați Telekom , aceeași Mărie cu altă pălărie. Telekom nu are acces la 5G .

Tvp
Junior entuziast
  • Toți abonații Telekom mobil care erau cu o  singură factura Fix + mobil , la momentul  vânzării Telekom Fix către Orange au migrat în rețeaua Orange cu serviciile Mobile .
  • Da ! încă sunt doua companii .Orange Communications ( OROC)șiOrange România.Abonatii Telekom mobil doar cu mobil au rămas în rețeaua Telekom.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Cand ai un pic de timp, si daca esti pe Android, incearca te rog si ce ti-am zis mai sus.

Client Orange

Vio73
#StarMember

Ai încercat SIM de ORO și OROC pe același telefon? Că mi se pare destul de ciudat!

Îmi cer scuze, dar n-am înțeles de la început toate detaliile! 

Tvp
Junior entuziast

Am fost  la Shop Orange unde au semnal 5G . Am pus sim ORO al unui angajat semnal 5G ok pe telefonul meu cu test de viteza cu tot . Cu simul meu nu !? In istoricul acestui tichet am fost sfatuit sa merg sa schimb simul ( eu aveam sim de Telekom ) acum am sim de culoare alb Orange . Simurile de ORO sunt de culoare inchisa.... nu stiu zic si eu , vreau sa rezolv aceasta problema impreuna cu  , comunitatea si cu cei de la OROC  , ORO .

Vio73
#StarMember

Da, trebuie să ai și sim Orange, clar!

Tvp
Junior entuziast

Intr-o convorbire cu cei de 300 povestindule de schimbul de simuri in Shop mi-ai zis ca trebuia sa iau sim de ORO .Eu le-am cerut dar au spus ca sunt abonat OROC pot sa-mi dea doar cele de culoare alb .!?!?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ok, eu ma retrag. Mult succes in rezolvarea problemei. 🙂

Client Orange

Tvp
Junior entuziast

mulțumesc !

am sa încerc cu *#*#4636#*# și revin

Tvp
Junior entuziast

am încercat cu *#0011²#

226-10 am

Vio73
#StarMember

Ai, dar cred că trebuie și sim nou. Eu zic să îl schimbi, pentru că poate fi o problemă! 

Tvp
Junior entuziast

Schimbat acum 3 săptămâni ( 3 simuri pe toate abonamentele.)

Vio73
#StarMember

Atunci e clar undeva la ei în sistem o hibă. În cazul ăsta ar trebui să te mute pe ORO și asta este. Dacă nu sunt în stare să rezolve o problemă tehnică!

Tvp
Junior entuziast

Acum 2 săptămâni au recunoscut ca e o problema și trebue rezolvată de la departamentul IT . Ieri m-au sunat să-mi spună ca să rezolvat și să verific.  Nimic 5G . Am fost din nou în Shop  nimic cu simul meu , cu al lor ok !?

Azi am venit aici cu problema mea .Tichetului nu este încă închis la ei..

.

Tvp
Junior entuziast

Voi mă ascultați .