anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnare electronica contract Orange Romania Communications

Razvan0
Junior

Salut,

Nu stiu daca a mai intrat cineva in astfel de detalii: cand se considera semnata si acceptata o oferta de servicii Orange Comm? Discutia prin telefon despre oferta este de ajuns?

Pentru ca eu am primit un mail dupa discutia telefonica cu persoana de la Orange, mail care continea anexele contractului si mentiunea "Accepta oferta accesand link-ul de mai jos:.....................".

Eu nu am acceptat dand click pe acel link dar se pare ca nu conteaza, Orange considera ca convorbirea telefonica initial este de ajuns si este considerata "semnatura" de prelungire a contractului, indiferent ce anume este mentionat in emailul trimis cu oferta si in anexele din acel email (mai jos).

Ma enerveaza aceasta superioritate (la telefon) si superficialitate in lucrul cu clientii si chiar doresc sa inchid acest contract fara sa platesc nici o penalitate sau diferente de oferte etc.

Motivul este ca desi stau intr-o zona semi-centrala (zona Mec Virtutii), viteza oferita este de max 50Mbps. Asta era  si in vremea Telekomului, si imi faceam treaba cu ea, dar acum aglomerandu-se mult reteaua daca ajung la 30Mbps sunt un om fericit. Si asta pe cablu, ca Wi-Fi am incurcat-o teribil, in momentele in care reusesc sa trec de 20Mbps (indiferent de cat de aproape aduc laptopul sau daca inchid toate celelalte conexiuni din casa) ma pot considera un om fericit.

Nu e normal sa oferi astfel de sevicii slabe in zona totusi populata si centrala (sau semi, dar tot aia e)  si sa mai si ceri bani pe ele la acelasi pret ca pt. ceilalti. Platesc 5 Euro/luna pe internet (in pachet, deci teoretic pret mai bun decat luat separat) iar pachetul separat de fibra 500 e 26 lei pe luna.

"4. DOCUMENTELE CONTRACTULUI
4.1. Data convorbirii telefonice/comenzii online: 06/09/2022 Valabilitatea Ofertei: 30 zile de la data convorbirii telefonice/comenzii online. Solicitati activarea serviciilor inainte de inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile:
o DA o NU
In toate cazurile in care este necesara semnarea de catre Client a documentelor contractuale sau a altor documente incheiate intre parti in scopul executarii Contractului, Clientul a fost informat la data convorbirii
telefonice ca semnarea se va face electronic pe dispozitivul pus la dispozitie de catre OROC, exprimandu-si consimtamantul in mod expres pentru semnarea in aceasta modalitate si semnand. Clientul a fost informat ca forma electronica este o conditie standard pentru semnarea documentelor care alcatuiesc contractul la distanta cu OROC, in caz de refuz putand accesa oferta comerciala OROC in magazinele Orange."

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu ești de acord, suni înapoi în cele 14 zile și renunți. Eu așa am făcut atunci când am refuzat o ofertă electronică. Vreau să spun că și dacă nu am fost de acord cu ceva scris și am bifat acolo că nu sunt de acord, tot am sunat, pentru a le spune și verbal acest lucru și pentru a fi sigur că m-am făcut înțeles.

Succes!

Inteleg ce imi spui tu, esti precaut, te felicit si iti multumesc pentru raspuns.

Dar totusi, asta nu lamureste subiectul lansat de mine, care se refera la o tema precisa (fara legatura cu cele 14 zile). Lucrurile nu se semneaza sau reziliaza dand "telefoane ca sa fim siguri ca suntem intelesi", sunt niste detalii legale care trebuie lamurite. De aceea am intrebat oamenii care s-au lovit de aceasta situatie concreta.

Ai bifat acolo că nu ești de acord cu oferta respectivă? Știu că sunt două butoane portocalii ( așa e la Orange), unul cu accept și altul, refuz. Dacă ai dat click pe cel cu refuz și nu s-au conformat, e o mare problemă. Dar acest lucru trebuia semnalat imediat.

Pai aia e, ca nu am dat nici un click. Nu am continuat acel proces.

Dar ce ma deranjeaza la ei este bagatelizarea acestui intreg proces de semnare si tratarea clientului cu o superioritate stupida. Azi la telefon o doamna de la contracte de la Orange incerca sa imi explice ca acel link nu duce nicaieri, ca nu are nici o importanta acel link si ca ce scrie in mail nu are nici o relevanta. Contractul se considera acceptat odata ce am acceptat prin telefon trimiterea ofertei catre mine. Iar textul din mail si aliniatele din contract nu conteaza, ce s-a intamplat la telefon este esential.

Adica te iau cu nonsalanta drept prost.

Fă o sesizare scrisă de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Din păcate, noi aici în Comunitate nu putem să te ajutăm cu ceva concret, în afară de sfaturi, pentru că suntem doar simpli clienți.

Tot cu ei trebuie lămurită problemă și totul luat din scurt, pentru că altfel s-ar putea să fie în zadar.

Pai exact asta sper si eu, un sfat de la cineva (client) care a mai trecut printr-o situatie similara, daca exista. Ca cu Orange m-am lamurit, am lansat deja o cerere de reziliere. Dar pana atunci m-ar ajuta sfaturi in legatura cu situatii similare.

Multumesc pentru link.

Blue12
Senior

Eu am acceptat o oferta tot prin email. Am dat click pe link-ul primit. Consultantul Orange mi-a spus ca daca nu accesez link-ul in 14 zile, voi reveni automat la vechiul abonament....

Daca nu au trecut 2 saptamani de cand ai incheiat contractul, poti sa-i suni si sa le spui ca doresti sa renunti, fara a plati nimic. Apeleaza 300, sau 0374300300, apoi tasta 2, tasta 1, tasta 1 inca o data, si tasta 3.