anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Fără imagine si sunet ("nu sunteți autentificat")

Octaoctavia
Junior
În coltul de sus din partea dreapta a ecranului tv imi apare mesajul "nu sunteți autentificat". Menționez ca folosesc recieverul primit de la telekom, care acum este orange fix. Îmi apare lista de canale dar fără sunet și imagine. Cum pot rezolva aceasta situatie. Va mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Octaoctavia
Junior
S-a rezolvat. Televizorul are doua mufe hdmi. Eu am băgat cablul în hdmi1. Sub a doua mufa hdmi scrie '2 Hdmi în ARC. Am încercat și în această mufa și funcționează. Va mulțumesc pentru răspunsuri și ajutorul acordat.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember
Salutare! Este tv satelit sau cablu? Pot fi multe cauze, inclusiv probleme cu conexiunile dintre antena și receptor, lnb, etc. Te sfătuiesc să suni astăzi, între 8-20, la numărul 300, dacă ai un telefon mobil Orange sau 0374300300, din orice rețea națională și apoi 1-3-2, urmând instrucțiunile robotului, și să le explici ce se întâmplă. Să ne tii la curent aici. Sper să rezolvi! Succes!

Octaoctavia
Junior
Cablu. Înainte de trecerea serviciilior fixe Telekom la Orange, autentificarea se făcea din aplicația de la Telekom. Odată cu trecerea la Orange, nu mai există această posibilitate din aplicație. Recieverul se conectează, apare lista de programe, mai este nevoie de autentificare, care nu mai îmi apare ca în aplicația de la Telekom.

Vio73
#StarMember
Acum aplicația este My Orange fix, în loc de cea de Telekom, iar în curând, va fi doar My Orange pentru toți abonații trecuți la Orange și pentru cei existenți deja. Ai aici detalii: https://fix.orange.ro/ În rest, bagi tot user și parola ce le aveai la Telekom! Baftă!

Octaoctavia
Junior
S-a rezolvat. Televizorul are doua mufe hdmi. Eu am băgat cablul în hdmi1. Sub a doua mufa hdmi scrie '2 Hdmi în ARC. Am încercat și în această mufa și funcționează. Va mulțumesc pentru răspunsuri și ajutorul acordat.

Vio73
#StarMember
Mă bucur că ai reușit, deci nu avea nicio treabă cu autentificarea!

DanielaH
Moderator
@Octaoctavia, ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu detalii. Am marcat noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori. Te mai așteptăm în Comunitate.