anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare 4 .... serviciu suspendat sau expirat

Mihael4
Junior

20221115_075806.jpg

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din cate pot sa vad, pachetul este Televiziune M. Dar era bine sa nu incluzi adresa.

Din doua motive:

  1. reprezinta date personale, si nu avem voie cu asa ceva in Comunitate.
  2. adresa e irelevanta in cazul asta. 🙂

Bun, deci practic esti client OROC, transferat de la Telekom.

Recomand sa iei legatura cu un consultant la numarul +4 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international) si vezi daca se poate face ceva in sensul asta.

De asemenea, ai aici mai multe mijloace de contact.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

DanielaH
Moderator

Salut! Bun venit în Comunitate!

Ne dai, te rog, mai multe detalii? Eroarea apare doar la un anumit canal TV sau mai multe? Ce fel de abonament TV ai? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Buna🙂

Eroarea apare pe toate canalele nu doar unul. Am repetat de mai multe ori ce scrie în mesaj ("scoate decodorul din priza,,) și tot nu funcționează....Avem contractul de 3 ani jumătate pe vremea aia era Telekom și antena o avem în Italia (aici locuim ),iar facturile se duc la domiciliu din România la soacra mea  (trimitem constant bani ....și ea le plătește  ). 

AM CONTRACTUL IN FATA DAR NU REUSESC SA DESCIFREZ CE FEL DE ABONAMENT ESTE.....sunt multe foi🥺Mulțumesc anticipat 👋🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

In general, pe prima pagina ar trebui sa fie trecute detaliile astea.

Client Orange

20221115_111151.jpg

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Din cate pot sa vad, pachetul este Televiziune M. Dar era bine sa nu incluzi adresa.

Din doua motive:

  1. reprezinta date personale, si nu avem voie cu asa ceva in Comunitate.
  2. adresa e irelevanta in cazul asta. 🙂

Bun, deci practic esti client OROC, transferat de la Telekom.

Recomand sa iei legatura cu un consultant la numarul +4 0374 300 300 (din orice retea, inclusiv international) si vezi daca se poate face ceva in sensul asta.

De asemenea, ai aici mai multe mijloace de contact.

Client Orange

Daca e client OROC, cei de la djingo nu o pot ajuta

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ah, ok. Atunci raman doar celelalte optiuni. Mersi frumos. Modific acum.

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Ai incercat ce scrie in mesaj? Sau ai incercat sa suni la numarul din mesaj? Daca nu, incearca si asta si te asteptam cu mai multe detalii.

De asemenea, dupa cum zicea si Daniela, ar fi bine de stiut daca problema se manifesta cu un singur program

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Mihael4, mulțumim pentru marcarea soluției!

Ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?