anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteza sau nu la internetul Orange?

Toni_Nica
Junior entuziast
E mai mult o concluzie, decât o întrebare.
Am internet de la 3 rețele GSM diferite, tocmai pentru că am nevoie cam non stop de internet la domiciliu (mai ales).
Însă niciuna dintre ele nu este de lăudat.
Mai nou am trecut pe abonament cu același număr prepay de la Orange.
Nicio diferență.
Pe prepay mergea relativ bine dar imediat cum intram pe traficul bonus eram down cu viteza.
Se spun pe aici o mulțime de mituri: că aria de acoperire, că 4 G, sau terminale varza.
Vrajeli. Daca nu vor sa de-a viteza, nu dau și gata.
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember
Salutare! Din câte observ, ai doar 4g, iar acest lucru este datorat în faptului că poți avea doar B 20 ( 800 Mhz) în zonă, care suportă teoretic maxim 60 Mbps, iar practic mai puțin, cu o congestie de rețea pe măsură, care îți creează problemele despre care vorbești, dar poți avea și telefon care nu suporta decât 4g simplu. Viteza pusă în teste nu este nici slabă, dar nici prea bună, iar faptul că ești relativ aproape de antena nu are relevanță foarte mare, dacă este un număr mare de utilizatori care se conectează concomitent pe ea. Să încerci, dacă poți, să faci teste și dimineața, până în ora 7, să vezi cum stă treaba. Singura chestie care poți s-o mai faci ( după umila mea părere) este să suni la Serviciul Clienți și să-i rogi să-ți facă o resetare de cont ( actualizare de parametri), dacă zici că pe prepay era mai bine. Succes și să ne ții la curent! Edit: Uite și la mine în rural cum este acum. Am rețea 4g+ unde am făcut testul și telefon care suportă o astfel de tehnologie.

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

Viocat
Senior certificat
Salut Toni Nica. Cum crezi ca reduc viteza la internetul mobil si care ar fi motivatia pentru care si-ar pastra reteaua ocupata?

delfinas
#StarMember
Toni, bun venit in Comunitate!!! In ce zona te afli? Ai reclamat situatia pana acum?

Toni_Nica
Junior entuziast
Păi... nu cred că este aria mea de expertiză. Eu sunt consumator și mă interesează ce primesc. Eu ofer doar plata pentru servicii. Ințeleg că ați avut să mă discreditați cu întrebarea-răspuns... Nu știu rostul!

Toni_Nica
Junior entuziast
Iarăși aceleași întrebări. Exact ce am scris în mesajul de mai sus. Se încearcă a se da vina pe zonă. Dacă spun că sunt în zona urbană, atunci e de vină terminalul. Dacă și cu terminalul vă conving, atunci mă indrumați către serviciul tehnic. Am găsit un real ajutor aici. RASPUND! Am mai scris in comunitate și acum cca 2 ani in urma.

delfinas
#StarMember
Toni, degeaba te superi! Aici sunt clienti Orange, ca si tine. Daca vrei o rezolvare, trebuie sa dai detalii, nu doar sa spui ca nu ai semnal. Esti nemultumit de serviciile Orange. de peste 2 ani, dar vad ca ai ramas in retea, Inseamna ca nu asa rau cu Orange...

Draga Delfinas, iata ca vin dupa atatea luni cu aceeasi problema. NU s-a rezolvat nimic. Un operator a recunoscut ca au releul din zona mea cu probleme si s-a mai intervenit la el. Acum pentru avocatii diavolului, am un mesaj: "Suntem toti egali dar nu la fel". Voi ce ati face in locul meu daca dupa aproape doi ani de chin si bani dati, ramaneti cu problema nerezolvata? Pana acum mai aveam o speranta in Telecom, pentru ca am un router de la ei. Dar s-a dus dracu' la orange.

Toni_Nica
Junior entuziast
De fapt sunt client Orange din perioada Dialog. O fac din respect pentru ei. Și da, comparativ cu alți provideri, ei sunt zâne. Ați cerut detalii. Păi cam așa stau lucrurile: in urma unui test de viteza, eu stau nemaipomenit. Însă realitatea este că, am latenta mare chiar și la încărcarea unor pagini, nu mai zic de vizionarea unor clipuri pe YouTube. Dacă în momentul în care nu am viteza la Orange, verific pe ceilalți doi provideri și ghici ce? Acolo merge. Apoi o iau de la capăt. Menționez: am terminal nou, actualizat, aplicațiile la fel. Deci nu am lag pe telefon. Sunt la cca 800 m linie dreapta de releul lor, nu sunt în con de umbră (nu dau detalii dar am testat), sunt în zona 4g. Ce detalii mai doriți? Imediat după testele din imagine a început să meargă mai bine netul apoi iar lent. Eu cred că e vorba despre alocarea de bandă și numarul de terminale conectate pe un releu în aceiași perioadă de timp.

mihai_13
Senior certificat
""Eu cred că e vorba despre alocarea de bandă și numarul de terminale conectate pe un releu în aceiași perioadă de timp"" se pare ca ti-ai dat raspuns singur - conteaza pe ce tip de celula esti conectat , si mai cred ca daca ai fi pe 4+ (conteaza de celula si de telefonul tau-de curiozitate ce telefon folosesti) ai avea viteze mai bune de download - si daca ai face test acum de exemplu la ora asta cred ca ai avea viteza mai buna celula de care esti legat este mai putin "calarita" am facut acum cateva teste cam asa sta treaba -diferenta intre ele este se datoreaza faptului ca m-am deplasat 10m si deja am pierdut din viteza - iar daca fac teste dimineata la ora 10am de exemplu mai mult de 70mbs nu scot in acelasi loc p.s sunt tura de noapte de asta nu dorm :))

Vio73
#StarMember
Salutare! Din câte observ, ai doar 4g, iar acest lucru este datorat în faptului că poți avea doar B 20 ( 800 Mhz) în zonă, care suportă teoretic maxim 60 Mbps, iar practic mai puțin, cu o congestie de rețea pe măsură, care îți creează problemele despre care vorbești, dar poți avea și telefon care nu suporta decât 4g simplu. Viteza pusă în teste nu este nici slabă, dar nici prea bună, iar faptul că ești relativ aproape de antena nu are relevanță foarte mare, dacă este un număr mare de utilizatori care se conectează concomitent pe ea. Să încerci, dacă poți, să faci teste și dimineața, până în ora 7, să vezi cum stă treaba. Singura chestie care poți s-o mai faci ( după umila mea părere) este să suni la Serviciul Clienți și să-i rogi să-ți facă o resetare de cont ( actualizare de parametri), dacă zici că pe prepay era mai bine. Succes și să ne ții la curent! Edit: Uite și la mine în rural cum este acum. Am rețea 4g+ unde am făcut testul și telefon care suportă o astfel de tehnologie.

Toni_Nica
Junior entuziast

Am revenit! Parca mai conteaza? Am sunat la "serviciul clienti" apoi la tehnic... Au un releu cu probleme si basta. O sa rezolve la sfantul asteapta, ca la asta sunt bun si la platit abonamente si internet. Multumiri partidului iubit!

Viocat
Senior certificat
Toni volte prioritizeaza vocea si apoi internetul. Asa ca incearca testul si cu volte off. Niciunul dintre noi nu cautam sa te convingem ce super e orange. Toti insa incercam sa vedem ce ar fi dpdv tehnic. @Vio73 compararea unui telefon 5g cu unul care duce doar 4g nu e de ajutor. Placi de retele diferite, rezultate diferite.

Vio73
#StarMember
Nu înțeleg la ce te referi când vorbești de telefon cu 5g! Am doar semnal 4g+, nu 5g și nici abonament pentru 5g.

delfinas
#StarMember
Toni, colegii ți-au răspunsdin experiența lor și ți-au confirmat că poate fi o problemă legată de "înghesuiala" din rețea. Faptul că ești aproape de antenă nu e întotdeauna o garanție. La serviciu, antena Orange, care emite inclusiv 5G, e chiar în curtea instituției în care lucrez. Pentru că clădirea în care activez e f ecranata, semnalul e f slab în anumite zone ale clădirii, chiar și la ultimul etaj. Nu pot dar nu pot da vina pe Orange pt asta, pt că a făcut tot ce s a putut, a montat pe cladire un microreleu sau cum s-o numi, doar-doar. Asta e, mă ajută cu Wi-Fi. In rest, am semnal bun, așa că, din cauza unei situații punctuale, nu pot să acuz Orange că nu oferă servicii corecte.

Toni_Nica
Junior entuziast
Delfinas nu te înțeleg! Eu am inițiat subiectul asta tocmai pentru a elucida misterul cu releele, aria de acoperire, terminale și altele. Scopul era să înțelegem și noi ăștia prostii cum sta treabă. Dacă ați fi fost atenți la întrebarea din top înțelegeați că nu sunt un frustrat și nici chiar pe langa subiect. Din răspunsurile voastre de specialiști cu rata de succes 3 procente nu am reușit să deznod misterul. Pe final am ajuns sa fiu tot eu cel vinovat. SUBIECT INCHIS!!!