anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Viteza internetului 5G in orasul Cluj

maghear
Junior
Internet foarte slab, semnal 5G ....dupa mai multe sesizari am constatat ca ma tot purtati de la un operator la altul .... cum pot face să scap de voi pe cale amiabila??? pentru ca imi oferiti servici de cea mai proasta calitate de le piata la un pret de 5ori mai mare
https://linksharing.samsungcloud.com/5CaaS93ucwkH
9 Răspunsuri 9

RafaHelper
#StarMember
Salut @maghear, ‏‏‎ ‎ Pentru a închide un abonament Orange este necesar să trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă. ‏‏‎ ‎ - Cum trimit cererea? Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează că doreşti închiderea abonamentului. ‏‏‎ ‎ - Când mi se închide abonamentul? Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare. De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu. ‏‏‎ ‎ Referitor la calitatea retelei 5G, trebuie sa sti ca aceasta retea se afla in dezvoltare si e posibil sa nu functioneze corect. Daca te-a ajutat acest răspuns sau oricare altu oferit de colegii mei nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

maghear
Junior
Acea viteza cum spuneam este inacceptabil de mică se incadreaza intre 2G si 3G .... orice am facut nu mi sa marit viteza la internet. Pentru ami inchide serviciile dumneavoastra eu va trebui sa platesc o suma de bani care nu mi se pare in regula. Plateac niste servici de care nu ma pot folosi. La acea viteza astept cateva secunde la o cautare pe Google, este foarte inervant, nu am mai avut asa servici de multi ani totusi suntem in 2021???

RafaHelper
#StarMember
@,daca vrei sa faci o sesizare in legătura cu viteza internetului intra in secțiunea "Contact" si trimite un mesaj: https://www.orange.ro/contact/ In comunitate găsești doar clienți Orange, la fel ca tine, care te pot ajuta cu sfaturi. Daca va trebui sa plătești o suma pentru încetarea contractului înainte de termen aceasta va fi comunicata de către un reprezentant Orange.

maghear
Junior
Nu scapi de ei ca de râie.... pentru clienti am scris, nu pentru mine sa nu faca greseala de a semna contractul cu ei..... sau daca le convine astfel de servici treaba lor, internet si semnal mai prost nu am gasit la vreo altă firma de telefonie

teacher_
#StarMember
Sunt într-adevăr unele zone din Cluj unde semnalul, chiar și cel 4G lasă de dorit. Am făcut și eu câteva sesizări (însoțite de teste de viteza) pentru strada Baritiu, am fost sunat de unul dintre cei de la tehnic și după 2 zile semnalul și-a mai revenit. Îți recomand și ție să faci câteva teste de viteză, însoțit și de locația exacta, sunt sigur că în 2-3 zile o sa își revină semnalul.

FaraUnID
Campion certificat
@maghear Din pacate, singurele teste de viteza recunoscute de reteaua #1 sunt cele efectuate prin aplicatia Netograf respectand o serie de conditii care concureaza cu succes Luceafarul si Scrisoarea III. Personal am semnalat o problema asemanatoare aici https://comunitate.orange.ro/questions/2496157-calitate-conexiune-internet-4g-piatra-neamt pe o conexiune 4G. In prima faza, reteaua franceza cu sigla portocalie, a recomandat efectuarea unor teste de viteze de pe un telefon mobil din zona de pret 5000 lei si sa ma urce pe releul de pe Pietricica pentru a efectua un test de viteza in afara orelor de varf. Pentru ca in final sa-mi spuna viteza raporatat de mine este perfect normala, pe o conexiune 4G indoor.

maghear
Junior
Mie nu mi-au spus nimic despre ce aplicatie sa folosesc pentru testarea vitezei de internet. Cat ca ma poarta de la un operator la altul, ba la serviciul tehnic, ba la servicii etc.... de fiecare data le-am spus sa imi faca oferta de inchidere a abonamentului pe cale amiabila pentru ca nu imi furnizeaza servicciile cat de cat acceptabile. Au zis ca la 3Mbps ei se află in parametri, sa fac dovada ca merge sub 3Mbs (Le-am dat dovada) acum si acele viteze sunt in parametrii lor, să schimb cartela SIM (am schimbat-o), sa schimb dispozitivul (Doamna draga e un Samsung Note 10+ 5g), ca sunt in incapere, sa ies afara daca vreau semnal

maghear
Junior
Nu pot salva testele de pe Netograf doar sa le dau Share pe facebook.... Facem reclama macar daca nu vor intreruperea abonamentului mersi de informare sa le fac cateva teste si pe acel sait

FaraUnID
Campion certificat
Extras din Termeni si Conditii Generale ale retelei #1 Măsurarea de către Clienți a vitezelor de transfer al datelor pentru se realizează cu respectarea cumulativă a următoarelor condiții: - toate măsurătorile trebuie realizate cu aceeași cartelă SIM și același terminal; - terminalul utilizat trebuie să aibă software-ul actualizat la ultima versiune disponibilă pentru respectivul terminal; - terminalul trebuie să aibă specificații tehnice ce îi permit să atingă viteza maximă estimată conform capabilităților tehnice ale rețelei: CAT20 (5G), CAT16 (4G), CAT3 (3G); - este necesară dezactivarea opțiunii de partajare a conexiunii la Internet (Mobile Hotspot/Mobile Tethering); - este necesară închiderea tuturor programelor sau aplicațiilor care generează trafic de date (filesharing, streaming, browsing de orice fel, messaging etc.). - măsurătorile se vor efectua în zone în care tehnologia aferentă vitezei măsurate este disponibilă în realizarea măsurătorilor, Clienții vor evita spațiile aglomerate (spre exemplu competiții sportive, manifestații, concerte etc.); - măsurătorile se vor realiza în momente în care nu sunt condiții meteorologice nefavorabile (spre exemplu: vânt puternic, furtună, ninsoare etc.); - măsurătorile se vor realiza numai dacă indicatorul grafic al puterii de semnal, afișat pe ecranul terminalului, indică valoarea maximă. In plus față de condițiile de la alin. Precedent, Clientii sunt obligați să efectueze măsurătorile vitezei de transfer al datelor numai prin intermediul aplicației Netograf, care se poate descărca din magazinul Google Play (Android) sau magazinul App Store (IOS). Clientul trebuie să dețină sau să creeze cont pe aplicația Netograf și trebuie să fie conectat și autentificat în momentul realizării măsurătorilor. Aplicația Netograf dedicată terminalelor mobile detectează și afișează o serie de factori ce pot afecta o măsurătoare, în următoarele condiții: - există mai puțin de 200 Mbytes memorie RAM liberă; - gradul de încărcare a bateriei este sub 20%; - traficul de fundal depășește 1% din viteza măsurată; - dacă nivelul semnalului radio este sub o anumită valoare: -> în cazul 5G: nivel de putere al semnalului (RSRP) ≤ -75dBm și un nivel de calitate a semnalului: (RSRQ) < 19 -> în cazul 4G: nivel de putere al semnalului (RSRP) ≤ -95dBm și un nivel de calitate a semnalului: (RSRQ) ≤ -10 -> în cazul 3G: un nivel de putere al semnalului (RSSI) ≤ -85dBm Măsurătorile vitezelor de transfer al datelor sunt considerate relevante dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții: - au fost respectate condițiile de realizare a măsurătorilor mai sus menționate - au fost efectuate măsurători cel puțin 5 zile (dintre care, cel puțin o zi de weekend) în decursul a maximum 30 zile consecutive, - au fost realizate minimum 6 măsurători pe zi, dintre care cel puțin o măsurătoare din fiecare zi în intervalul orar 23:00-07:00. - măsurătorile se efectuează la intervale de minimum o oră distanță între ele. În cazul constatării unor diferențe importante, permanente sau care se repetă la intervale regulate, Clienții care au calitatea de consumatori au dreptul la despăgubiri. Se consideră o diferență importantă, permanentă sau care se repetă la intervale regulate cazul în care cel puțin jumătate dintre măsurătorile relevante, efectuate cu respectarea cerintelor mai sus menționate sunt sub valorile din tabelul urmator: - conexiune 3G viteza minima downloas 2 Mbps si upload 0,5 Mbsp - conexiune 4G viteza minima download 14,2 Mbsp si upload 4,75 Mbsp - conexiune 5G viteza minima download 60 Mbsp si upload 10 Mbsp Clientii care au calitatea de consumatori pot solicita despăgubiri în termen de maximum 30 de zile de la data ultimei măsurători relevante. În acest scop Clienții vor trasmite Orange România, atașat reclamației, în scris, prin mijloacele specificate în Procedura de soluționare a reclamațiilor, următoarele documente/date: - export-ul măsurătorilor efectuate în intervalul reclamat, descărcat din contul de utilizator Netograf în format csv sau pdf; - capturi de ecran care să arate că indicatorul grafic al puterii de semnal afișat pe ecranul terminalului indică valoarea maximă în momentul efectuării măsurătorilor; - datele de identificare ale Clientului; - viteza de transfer reclamată, conform tehnologiei în care s-au făcut măsurătorile. Simplu, asa-i? Luceafarul este copil mic in comparatie cu procedurile operatorului francez cu sigla portocalie.