Salutare!
În mod normal, ar fi trebuit să se proceseze plata, dar cred că acest lucru se va întâmpla cât de curând, deci stai liniștit. Dacă vezi că nu apare nici mâine, poți suna la 300 sau pe Chat Djingo și să întrebi dacă s-a făcut plata sau nu. În privința semnalului, cred că ar fi bine să sesizezi problema respectivă la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro, unde poți pune chiar teste de viteză și alte dovezi despre problema de acoperire in locația ta, iar dacă sunt mai mulți în situația ta, puteți face o sesizare comună.
Care să fie cauzele? Păi pot fi mai multe.
De exemplu:
- mulți utilizatori și antenele nu fac față, deci ar trebui suplimentare de capacități prin adăugare de noi benzi ( frecvențe);
- ești departe de antenă și semnalul este prost;
- dacă afară e mai bun semnalul, e clar că în interior, din cauza pereților și a altor obstacole, acesta este obstrucționat.
Sigur că sunt câteva posibile cauze, dar pot fi și altele. Din păcate, se întâmplă în multe locuri așa.
Baftă!