anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnal retea - nu am semnal când sunt în casă

Samy2013
Junior
Bună. În ultima perioada nu am semnal când sunt în casă. Am schimbat și telefonul, am crezut ca el e de vina, dar se pare ca e rețeaua. Știți cum sa fac sa am semnal? Mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Samy2013: Pot să fie și întreruperi temporare cauzate de diverși factori (lucrări, alimentare cu ee). Dacă înainte nu ai avut probleme se datorează și faptului că în 2G sau 3G semnalul are o acoperire mai bună, comparativ cu 4G / 5G pentru care extinderea este într-o continuă dezvoltare. Dacă nu folosești datele mobile poți comuta telefonul pentru rețeaua 2G/3G. Totuși o discuție cu cineva de la tehnic îți va putea confirma dacă a fost un incident sau va deveni permanent, dar și dacă sunt perspective de remediere la adresa domiciliului tău.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

Vio73
#StarMember
Salutare! Poți folosi până una alta funcția ,, apel wifi" și depune o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, unde poți explica cum stă treaba, în mod detaliat. Ei vor rezolva problema, dacă este una de moment, sau îți vor da posibilitatea să reziliezi fără costuri. Cam acestea sunt opțiunile, din păcate! Baftă!

Anca07
#StarMember
Buna Samy, Poti sa ne spui te rog si in ce oras locuiesti? Multumesc frumos!

FLo1
#StarMember
@Samy2013: Bun venit în Comunitate. În funcție de structura/etajul locuinței tale semnalul poate varia de la excelent la .... zero. Concret, dacă locuința este cu pereți de beton, dacă grosimea pereților este peste medie, dacă locuiești la un etaj inferior (comparativ cu zona etajelor superioare/mansardă), obstacolele pe direcția spre care este situată antena celor de la Orange, etc.... toate reprezintă factori care influențează negativ calitatea / puterea semnalului. Ce poți face? O discuție cu cei de la Orange pentru clarificări, dar cel mai sigur, ca soluție de moment apelează la suportul unui ”apel WiFi” (dacă ai internet fix acasă).

Samy2013
Junior
Mulțumesc. Ideea e ca stau aici în apartament de când m-am nascut. Abonamentul e de 10 ani, nu am avut probleme pana acum. O sa încerc o discuție cu ei. Mulțumesc tuturor pentru raspunsuri

FLo1
#StarMember
@Samy2013: Pot să fie și întreruperi temporare cauzate de diverși factori (lucrări, alimentare cu ee). Dacă înainte nu ai avut probleme se datorează și faptului că în 2G sau 3G semnalul are o acoperire mai bună, comparativ cu 4G / 5G pentru care extinderea este într-o continuă dezvoltare. Dacă nu folosești datele mobile poți comuta telefonul pentru rețeaua 2G/3G. Totuși o discuție cu cineva de la tehnic îți va putea confirma dacă a fost un incident sau va deveni permanent, dar și dacă sunt perspective de remediere la adresa domiciliului tău.

Samy2013
Junior
Am setat pe 2G,acum am semnal plin. Mulțumesc frumos

FLo1
#StarMember
@Samy2013: Cu drag. Dacă vei folosi ”date mobile” poți comuta pe 4G ca să nu te... plictisești la viteza internetului pe 2G. Binaînțeles, nu la interior, unde se pare că 4G-ul e cu mici probleme.

adrianpojar
Începător

Sunt în aceeași situație. După multe reclamații și sesizări, am rezolvat. Am cumpărat cartelă VODAFONE.