anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnal prost Zona Opatita, Deta, Timis

Teddy
Începător

Zona Opatita, Deta, Timis,semnal teribil de prost, se poate face ceva???

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cred că trebuie să trimiteți mai multi utilizatori sesizări la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau in secțiunea Contact a site-ului Orange. 

Cu cât mai multe, cu atât mai bine! Eu am făcut așa ceva în trecut și am reușit!

Succes!

În trecut țineau cont de reclamații la semnal, în prezent nu prea. De a lungul timpul am avut succese cu extinderea acoperirii semnalului mobil. 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Se poate…daca se vrea. Dar intrebarea e: se vrea?

Pe zona Timisului cam asa e semnalul. Varza. Si la toate sesizarile de pana acum, mi s-a raspuns cu indiferenta sau “lucram permanent la imbunatatirea retelei. Feedback-ul dvs e foarte important pentru noi. Am trimis mai departe.” Rezultatul? Acelasi semnal slab de ani de zile. 

Client Orange

Din păcate, răspunsul acesta este destul de frecvent!

FLo1
#StarMember

@Teddy : Bun venit în Comunitate. Ar fi util să și detaliezi problema semnalului: interior/exterior, recent sau de mai mult timp, doar la tine sau și pe alte telefoane cunoscute ție care sunt din Orange. Ideea e că dacă e o problemă locală și unitară.... slabe șanse de rezolvare. Dacă problema e sesizată la mai mulți sau zona e una importantă atunci implicarea Orange va fi net superioară.

Numai bine!

Cortex
Angajat Orange

Buna Teddy ! 

Imi pare rau sa vad ca intampini acest disconfort in utilizarea datelor mobile, iti pot recomanda sa intri in Setarile telefonului->Conexiuni->Retele mobile->Nume puncte de acces ->pe cele 3 puncte din partea dreapta -> resetare implicita.

Ulterior apasa adaugare->iar la nume pe primul camp va trebuii sa treci formulatia (Orange Internet) exact cum este scrisa-> iar mai jos la APN sa treci (net) cu litere mici->dupa pe cele trei puncte din dreapta sus -> Salveaza-> Asigura-te ca le-ai bifat dupa care te voi ruga sa-ti repornesti telefonul si sa incerci din nou testul de viteza pe care sa il atasezi din nou pe aceasta sectiune. 

Atente maxima: Cand efectuezi pasii mentionati sa NU fi intr-un apel telefon caci acest lucru poate afecta setariile APN-urilor.
Te rog sa revii cu testul de viteza dupa pasii de mai sus ulterior daca problema persista te voi ruga sa intri in in setari->conexiuni-> retele mobile ->mod retea-> si sa muti de pe 5G/4G/3G/2G/H+ pe formula 4G/3G/2G/H+.