anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnal foarte slab Cluj-Napoca, str. Sobarilor 38A

chiuaru_catalin
Începător
In zona strazii Sobarilor 38A, blocurile de la Junior Residence, semnalul Orange este foarte slab, iar in momentul cand intri in apartament acesta dispare complet.
Va rog frumos sa imi comunicati daca se poate remedia aceasta problema!
13 Răspunsuri 13

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut Catalin! Bine ai venit în comunitate. O sa transmitem colegilor noștri și vom reveni aici cu vești.

teacher_
Specialist certificat
Salut! Poți să faci un test de viteza și să postezi aici?

chiuaru_catalin
Începător
Imi poti spune te rog ce tool trebuie sa folosesc pentru asta?

DanielaH
Moderator
@chiuaru.catalin, mulțumim pentru sesizare! Ajută-ne, te rog, cu mai multe detalii. De când se manifestă această situație, atât outdoor cât și indoor? Este vorba și despre semnalul de voce și despre cel de date? Telefonul este înregistrat în 2G/ 3G/ 4G? Orice informație suplimentară este foarte binevenită și ne va ajuta în investigarea situației.

chiuaru_catalin
Începător
Atasat aveti setarile din telefon cu privire la network mode. Semnalul se pierde indoor, iar de 4g nici sa nu mai vorbim indoor, deoarece telefonul trece automat pe 3g sau 2g. Sunt afectate serviciile de voce cat si de date.

teacher_
Specialist certificat
Nu știu unde este o antenă in apropierea ta, fie la Auchan Iris, fie cea de la Spitalul Municipal. Este posibil ca acea antena să aibă o problema. Pentru test de viteza, speedtest by Ookla, descarcă aplicația.

chiuaru_catalin
Începător
Atasat testul de viteza facut indoor.

teacher_
Specialist certificat
Da, e destul de rău... O să fii sunat probabil în zilele următoare de un angajat de la tehnic și o să se ceară detalii..

Vio73
Campion certificat
Trebuie să se rezolve cumva, dar probabil că va dura ceva timp.

DanielaH
Moderator
@chiuaru.catalin, s-a mai îmbunătățit semnalul la Cluj, în locația menționată de tine? Care mai este situația?

chiuaru_catalin
Începător
Nu s-a îmbunătățit deloc...același status...chiar nu se poate rezolva? Nu este vorba de 4g...dar măcar 3g să fie semnalul rezonabil indoor pentru a putea purta o convorbire telefonică în parametri normali...

Vio73
Campion certificat
Poți face și o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro, dar oricum va dura până se îmbunătățește ceva.

DanielaH
Moderator
@chiuaru.catalin, care mai e situația la Cluj?