anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Semnal internet slab Năvodari

Anonymous13
Junior
Am activat opțiunea 100Gb net.si am semnal foarte slab
11 Răspunsuri 11

Abonat
Explorator entuziast
Opțiunea nu prea are legătură cu semnalul. Poți încerca și cu un alt telefon? - O ilustrație care mi-a trecut acum prin minte ar fi cam așa: ai un vapor mare (opțiunea de 100 GB net), dar ai apă puțină (semnalul slab) - Dacă vin niște ploi torențiale (niște antene 5G pe lângă tine) vei avea atâta apă încât te poți plimba cu vaporul unde vrei tu :) - Bineînțeles, apă puțină (semnal slab) poți avea și pentru că îți face figuri robinetul actual (telefonul actual) - de aici ideea să încerci cartela într-un alt telefon și să vezi dacă îți va merge mai bine...

Anonymous13
Junior
Ai dreptate mulțumesc!

Vio73
Campion certificat
Salutare! Ai semnal slab peste tot sau doar într-o anumită locație? Nici pentru voce nu ai semnal?Te întreb pentru că înăuntru, de exemplu, dacă ai un telefon compatibil, poți folosi funcția apel wifi ( pentru voce) și rezolvi parțial problema, dacă ai internet fix. Sigur, asta nu înseamnă că e în regulă, dar e o soluție de avarie. E bine să le semnalezi aceste aspecte detaliat celor de la Orange și să insiști, chiar dacă vei primi răspunsuri de genul ,,rețeaua este în parametri". Succes!

Anonymous13
Junior
In casa am wifi și merge foarte bine problema apare cînd mă deconectez de wifi și rămâne pe date mobile

FLo1
Campion certificat
@Beniamin: Problema semnalului, în special indoor, este una REALĂ la rețeaua numărul 1. Și asta pentru că în multe locații, chiar metropolitane, unde lauda e mare chiar și cu 5G, nu doar cu 3G sau 4G, nu ai semnal nici cât să trimiți un SMS. De date mobile nici pomeneală. Răspunsul operatorului numărul 1: ”Vom rezolva problema cu prioritate, cât mai curând posibil”. Chiar și eu am ridicat problema în mai multe topicuri ignorate de altfel (rămase doar în arhivă). Dacă ar fi spus ”de îndată” îmi aminteam de alte vremuri. Așadar nu-ți rămâne decât să analizezi pentru zona ta care este rețeaua care îți oferă serviciile cele mai bune la calitatea promisă de ei și dorită de tine. Altfel relația va fi un ”mariaj” de scurtă durată.

Anonymous13
Junior
Mulțumesc!

Vio73
Campion certificat
Dacă îți merge în alte locații mai bine, poate fi o problemă în casă la tine cu semnalul.

Anonymous13
Junior
Mulțumesc comunitatea Orange! S-a rezolvat.

Vio73
Campion certificat
Foarte bine! Ești un caz fericit!

Abonat
Explorator entuziast
@Beniamin - păi nu ne ține în suspans... zi-ne și nouă cum ai rezolvat! Ai trecut la altă firmă de telefonie? :))

Anonymous13
Junior
Am vorbit cu cei de la Orange.