anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme cu reteaua in Sannicolau Mare, Timis - (08.05.2022)

Anonim
Neaplicabil
Dragilor... iar aveti probleme cu retea. Cand v-ati apucat de upgrade la 3CA pe pilonul vostru si am inceput sa vad fibra am crezut ca se vor remedia pentru totdeauna aceste probleme care tot apar la interval de cateva luni. Din pacate nu e deloc asa, ma gandesc serios sa reziliez toate contractele, asta nu e retea demna de numarul 1 si nici de un mare operator. Observ ca situatia in Orange e tot mai rea, mai ales dupa preluarea Telekom, calitatea voastra a scazut dramatic, inclusiv la serviciul de relatii cu clientii. Raspunsuri foarte aiurea, termen minim 1 saptamana, angajatii nepasatori si lista poate continua.
Revenind, insa, la problema semnalata va las doua capturi diferite unde se vede exact timestamp-ul si puteti vedea cat de ''buna'' e conexiunea Orange.
In rest, incercat teste pe mai multe perioade ale zilei, inclusiv noaptea la 3, cand download-ul parea normal, dar uplink-ul lesinat, 2-3 Mbps. Azi? Cam nu prea merge deloc. Sa-mi fie cu pardon, dar astfel de situatii nu le-am vazut nici macar la Digi Mobil. Nu-mi mai fac sperante ca nu o sa se repete peste alte cateva luni. Intai ma intreb cine va remedia problema care ofera clientilor o experienta jalnica de utilizare si cand, pentru ca, evident... ca de obicei eu testez inainte sa scriu aici pe mai multe telefoane, cartele + intreb si alti clienti. Mereu imi dau seama repede dupa atatia ani cand reteaua incepe sa functioneze defectuos.
Altceva nu mai am de adaugat, asta este reteaua premium din Romania, astia suntem noi oamenii, clientii... care suntem mereu bataia de joc a marilor companii.
Ca mare operator aceste probleme ar trebui monitorizate 24/7 si remediate automat. Clientul sa nu resimta impactul sau macar nu atat de mult timp. Am tot zis ca reziliez, dar voi chiar vreti sa ma determinati sa fac asta, mai ales dupa ultima discutie avuta cu unul din angajatii vostri care a reusit doar sa ma enerveze.
24 Răspunsuri 24

Anonim
Neaplicabil
Mai inainte am avut un apel important si mi-am cerut scuze cat am mutat pe apel wifi, pentru ca prin minunata retea nr 1 nu ma pot auzi, se intrerupe!!!! Cred ca efectiv il portez si pe ala, nu ai cum asa ceva, nu ai cum, am niste nervi de acum reziliez tot.

Lordul
Junior entuziast
ceva de genul eram eu la Digi...uite semnalul , nu-i semnalul... Nu există termen de comparație între Vodafone și Orange cu privire la rezolvarea problemelor tehnice, eu inca stau cu un număr neportat, cerere din 26 aprilie,am avut 20 de zile număr suspendat fara motiv...

Anonim
Neaplicabil
Cred ca trebuie sa discut iar cu CEO-ul Orange, nu se poate asa ceva. A trecut o saptamana si nu s-a rezolvat nimic, mai bine opriti de tot reteaua si aia e. Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cand e impactat doar un client, se rezolva la pastele cailor. Absolut inacceptabil, respect zero pentru clienti. Promisiuni peste promisiuni. Nu sunt in stare echipele voastre sa rezolve mizeria asta de problema odata pentru totdeauna.

Anonim
Neaplicabil
Dupa 9 zile ati reusit sa remediat. 9 zile. Vreau sa mi se comunice si mie ce masuri s-au luat pentru ca problema sa nu mai reapara peste alte cateva luni. In sfarsitul internetul merge cum trebuie si se poate vorbi din nou la telefon fara pauze, bolboroseli si intreruperi.

FLo1
#StarMember
@simple_dreams: E bine că a răsărit soarele pe strada ta și aceasta mulțumită echipelor implicate ale Orange. Dar ceea ce soliciți (”ce masuri s-au luat pentru ca problema sa nu mai reapara”).... este cam exagerat. De ce? Pentru că e ca în cazul în care ar trebui să ți se raporteze compoziția unei mixturi asfaltice... doar pentru simplul fapt că treci ca pieton / cu mașina personală pe acel traseu de drum. Funcționarea rețelei este un subiect care privește operatorul, nicidecum clientul. Mai mult decât parametri rețelei nu are ce să intereseze pe client. Restul e.... bucătărie internă. Succes pe viitor.

Anonim
Neaplicabil
Altfel discut cand ma suna cineva din tehnic. Mulțumesc pentru apel și pentru informațiile oferite!

Lordul
Junior entuziast
Da totusi de ce nu ai vorbit cu CEO-ul orange ... avea si el probleme ? Nu-i mergea nici lui reteaua ...??? :)) Ce sa zic pe unii ii suna tehnicul la altii le tin 20 de zile numar suspendat ... Nu sunt pene de curent prin zona respectiva ? Anul trecut pe la inceput de iunie o picat reteaua electrica in zona mea ... ce zici tu o mers vre-o saptamana releul din zona mea ... nu puteai nici sa suni , nici sa vorbesti , cand era semnal cand nu ... se intrerupea ... 100% sursa de alimentare a releului cand pica corentul de la electrica era praf ... poate si pe la tine o fi la fel ... si cand taie electrica curentul pentru lucrari ... APAR SURPRIZELE ... I-o zic sa iti faci un masaj la tample , sa stai calm acu ca s-o rezolvat si sa astepti cu NERABDARE urmatoarea RUNDA ... :((( I-o inca nu am al treilea numar portat ...

Toni_Nica
Junior entuziast

Câinii latră, caravana trece. Credeți voi că ne bagă cineva in seamă? Că le pasă că le pleacă clienții? Eu am probleme cu internetul de aproape doi ani. Mi-am facut abonament la telecom. Mergea mai bine si aveam optiunea sa schimb intre doua retele. Acum am o... Dar asta e. M-am miligit, apoi umilit in fata lor sa poata rezolva problema. Le tot spun ca au un releu cu probleme la care ma conectez si eu cu patru dispozitive. Un operator a recunoscut ca este un releu la care s-a mai intervenit. SI? Cu ce ma incalzeste? La momentul in care am scris mesajul asta,sunt frustrat si dus la limita cu nervii dupa aproape doua ore de stres cu viteza. Apropo, in mod aleator am conexiune cca 20 sec si apoi merg pe dump alte 20-30 sec. Apoi pauza peste 1 min. Super tare viteza lu'peste prajit, ca si infrastructura lor. MA MUT LA VODAFONE!

 

 

Toni_Nica
Junior entuziast

Asa de bine merge netul, ca nici nu am putut incarca mesajul. Am incercat a doua oara. Super, nu?

Razvan
#StarMember

Te poti porta la Telekom Mobile inapoi, mai ales că au crescut acoperirea prin vestul țării.