anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu merge 5G-ul pe Samsung Galaxy S23 Ultra 5G

Macmus
Începător

Buna ziua, am achizitionat acum o luna un telefon Samsung Galaxy S23 Ultra de la Magazinul Samsung din Mega Mall si, vazand ca nu merge 5G-ul am mers la un magazin Orange (cel de pe Calea Mosilor). Acolo mi s-a spus ca telefonul este prea nou si ca trebuie sa mai astept pana la finalul lunii pana este gata configuratia pentru retea (sper ca am zis bine) si ca la finalul lunii sa formez *100# si sa navighez meniul pentru ca telefonul sa-si ia automat setarile. Pana in ziua de azi, atunci cand incerc sa fac acest lucru, mi se zice ca telefonul nu a fost identificat (chiar si daca caut manual). Nu ma pricep si nu stiu daca este o problema sau doar trebuie sa mai astept.

Stiu ca mai exista un thread despre acest lucru, dar pare sa fie destul de tehnica si nu am inteles mare lucru.

Multumesc mult!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cred că merge pe rețeaua Orange Romania, dar nu și pe Orange Romania Communications. Sau cel puțin așa s-a întâmplat la alți utilizatori.

Trebuie să ai profil 5g activat, abonament cu acces 5g și bineînțeles, acoperire. Profilul se activează prin apel la 300 sau pe Chat Djingo.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

DanielaH
Moderator

@Macmus, ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Macmus
Începător

Multumesc mult, am reusit sa rezolv printr-un apel la 300.

Felicitări!

Marius82
Junior entuziast

Salut,  răspunde-mi și mie ca și eu am pățit la fel,  și te rog spune-mi dacă ești la Orange România sau Commucations. Aștept!

Marius82
Junior entuziast

Salut! Fix Aceeași problemă o am și eu!!! Și tot un S23 Ultra 5G am și eu( în trecut detineam un S22,  care atunci când am schimbat cartela de la telecom intr-una Orange,  și am activat datele mobile,  atunci pe S22-ul aveam semnal 5G.  Din 20 aprilie de când mi-am achiziționat un S23 Ultra direct de la Samsung,  spre ghinionul meu am depistat că semnal 5G nu am pe acest telefon indiferent dacă sunt în sectorul 3, 4,5 aproape lucrez în distribuție și nu am un punct fix). Ce este de făcut în afară de sunat la 300, sau să aștept răspunsurile la sesizările mele până azi....URGENT!!! Caut o soluție,  dacă nu reziliez abonamentul și ma duc la alți operatori de telefonie mobila. 

Anonim
Neaplicabil

Cea mai simpla solutie e sa te muti pe Orange Romania, nu pe fostul Telekom ex Romtelecom. Mai ai varianta si sa alegi alt furnizor.

Pe fostul Romtelecom foarte slabe sanse sa mai faca ceva, e mort si nu isi mai bate nimeni capul. Telefonul nu are nicio problema.

Marius82
Junior entuziast

Mulțumesc! O sa găsesc cea mai bună soluție! 

mihai_13
Maestru

""aștept răspunsurile la sesizările mele""  Marius  sper ca ai citit ce s-a scris mai sus in topic !!!

sesizarile tale trebuie sa se indrepte in special catre "300" adica Orange   , pe Comuniate "noi" te putem indruma  si Da sunt probleme la OROC nu la ORO   care se pot rezolva (dupa cum vezi scris ) prin  apel la 300  ! 

Marius82
Junior entuziast

Salut din nou! Ma sunat azi cineva de la Orange,  și cică am semnal nelimitat 4G și nu mi-a garantat că am acces la 5G! Pe bune?! Am abonament Smart plus 5G 😄 Ce părere aveți? 😆

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Aceeași ca si pana acum: portare. Nici n-are rost sa incepi o discutie pe tema asta.

Client Orange

si pe mine unele "chestii"  Orange  ma mira profund  mai ales ca problema se poate rezolva...

Marius82
Junior entuziast

Am un abonament Smart plus 15 😆