anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Last Line No Longer Available

Mishai
Junior
Salut! In mometul in care apelez un contact din agenda (nu patesc si la nr formate) imi apare un mesaj “Last Line No Longer Available” trebuie sa apas ok si apeleaza, insa este foarte stresant. Am observat ca apre mesajul la contacte pe care le apelez mai rar si cred ca a inceput sa apara acest mesaj de cand am trecut de la sim normal la eSIM. Ce pot sa fac sa nu mai apara acest mesaj? Tel. Iphone XR, abonament. Multumesc!
13 Răspunsuri 13

Jay
Campion certificat
Salut! Se pare ca nu esti singurul cu aceasta problema, pe Iphone.. si are legatura, intr-adevar, si cu trecerea la e-sim.. Ai in link o informatie, sper sa te ajute, spune ca daca stergi istoricul apelurilor recente (efectuate/primite/pierdute), se rezolva.. telefonul nestiind care linie s-o foloseasca pentru apel, pe cea de acum (e-sim), sau, pe cea folosita anterior (sim normal), de aici si problema.. https://discussions.apple.com/thread/8610278

Mishai
Junior
Am rezolvat urmand pasii din link, multumesc! Sper sa nu se repete

DanielaH
Moderator
@Mishai, ne bucurăm că ai rezolvat. Te rugăm să marchezi răspunsul lui Jay ca soluție pentru a fi de ajutor și celorlalți membri din Comunitate. Mulțumim.

Mishai
Junior
Se pare ca problema persista chiar daca am sters istoricul convorbirilor recente.

Jay
Campion certificat
Este un bug mai vechi al Iphone legat de e-sim.. Mai gasesti niste informații in link-ul acesta.. https://iosdebug.com/last-line-no-longer-available-how-to-fix/ Si, daca tot nu merge, poți încerca sa afli și răspunsul celor de la Apple.. poate au mai avansat în rezolvarea situației.. https://support.apple.com/ro-ro/contact

delfinas
Campion
Uneori, prea multe e-uri fac rau. :))) Serios vorbind, mai bine pe clasic, daca ceva functioneaza, nu-l schimba cu ceva mai nou, mai ales daca e prea nou si netestat in timp! Si mai e ceva: "Orange România garantează posibilitatea instalării și utilizarea profilelor sale de eSIM doar pe dispozitivele mobile compatibile cu tehnologia eSIM aflate în oferta sa comercială." Detalii: https://www.orange.ro/pdf-102019/servicii/esim/termeni-condi%C8%9Bii-activare-%C8%99i-utilizare-eSIM.98d9d488ad5bbbd01d9597fe54513a8c54992c8939feb426984265208301bb43.pdf Adica e preferabil ca si telefonul sa fie achizitionat de la Orange.

DanielaH
Moderator
@Mishai, o să rugăm colegii de la departamentul tehnic să ne ajute cu situația ta. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
@Mishai, s-a rezolvat cu eroarea? E totul OK?

Mishai
Junior
Da, am fost sunat din call center si m-au ajutat cei de la dep tehnic

delfinas
Campion
Bine că s a rezolvat, Mishai!!! Ce a trebuit să faci ca să nu mai ai pb asta, ce te-au sfatuit cei de la Orange? Poate ajuți și alte persoane care au sau vor avea aceeași problemă.

Mishai
Junior
Sincer, nu mai stiu… Ceva prin setari, apoi un restart. Nici ei nu se mai intalnisera cu acest bug

delfinas
Campion
Pacat ca nu mai tii minte ce mutari ai facut, ar fi fost de folos si altora. Macar stii in care zona a setarilor ai umblat?

delfinas
Campion
Ai facut cumva asa? - ai verificat daca ai ultimul update de iOS - ai curatat lista apelurilor recente - ai restartat telefonul - apoi ai resetat setarile de retea, dupa care - ai resetat telefonul si gata. 🙂