anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu primesc sms pentru logarea in aplicatia OTPDirekt Banking?

mrsalexander
Explorator
Nu primesc sms de la aplicatia OTPDirekt Banking, si nu ma pot loga in aplicatie.
Banca a verificat datele aplicatiei si numarul de telefon, si la ei nu sunt probleme.
Problema e la Orange, care NU trimite sms-urile de la OTP Direkt.
In prezent, sunt blocata!
Nu pot folosi aplicatia de internet banking OTP din cauza ca nu ma pot autentifica cu numarul de telefon, fiindca Orange nu trimite mesajele!
Poate incercati totusi sa solutionati problema!??
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
Campion certificat
Ai portat, cumva, numărul? Dacă da, atunci este problema la OTP că nu este trecut pe serverul ORO. Și băncile sunt delasatoare și arunca vina pe operator, însă la ele este buba, 99,99%.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

Razvan
Campion certificat
Ai portat, cumva, numărul? Dacă da, atunci este problema la OTP că nu este trecut pe serverul ORO. Și băncile sunt delasatoare și arunca vina pe operator, însă la ele este buba, 99,99%.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Eu cred că este bine să iei legătura și cu cei de la Orange și poate se rezolvă cumva sau măcar îți spun dacă e de la banca respectivă! Succes!

FLo1
Campion certificat
@mrsalexander: Sigur ai trecut de faza inițială numită din acest an ”parolă statică”? Parola dinamică (acel SMS primit de la bancă) este abia în a doua fază, după confirmarea corectă a primei etape. Dacă ai ”fereastra” cu locul de ”butonat” parola trimisă prin SMS și nici măcar un ”retrimite SMS” nu are efect, atunci încearcă alte plăți (site-uri) sau o discuție cu banca.

Razvan
Campion certificat
@flo, este pentru logarea în aplicație, nu să facă tranzacții, însă problema este tot la OTP. ORO transmite sms-ul care îl emite banca, nu are de ce să-l oprească pe țeavă, dacă banca nu emite nimic, nici Orange nu are ce să transmită.

FLo1
Campion certificat
@Razvan: Da, scuze... pentru logare. In acest caz doar cu banca trebuie comunicat. În ideea că nu e nici o problemă la configurarea telefonului privind recepția / transmiterea de SMS (adică numarul centrului e cel corect).

mrsalexander
Explorator
Multumesc pentru sugestiile primite! Mi-a fost de folos sugestia despre portare, in adevar numarul era portat de la Telekom in urma cu 4 ani (!!!) si banca nu actualizase datele in serverul ORO... Se pare ca acum au rezolvat.... dupa ce le-am sugerat solutia oferita de Razvan aici.... adica sa verifice numarul dpdv al portarii. Cat despre "profesionalismul" unei banci ai carei angajati nu pot rezolva o problema si asteapta sugestii de la userii comunitatii Orange.... ce sa mai zic...

DanielaH
Moderator
@mrsalexander, ne bucurăm că s-a rezolvat și mai ales că sugestiile primite în Comunitate ți-au fost de ajutor. Te mai așteptăm.

mrsalexander
Explorator
Inca odata va multumesc foarte mult, daca nu erati dvs banca habar nu avea sa rezolve problema!

FLo1
Campion certificat
....parerea mea.... singura schimbare prin portare care ți s-a schimbat pentru SMS a fost NUMĂRUL aferent Centrului de Mesaje. Numărul tău de mobil a rămas la fel, un SMS trimis se trimite la fel (adică nu se schimbă nici prefix, nici altceva la tine) ci doar numărul prin care se tranzitează SMS-urile (primire și trimitere). Dar eu unul sunt curios.... ce au modificat ”oamenii de la bancă” pentru ca tu să poți primi SMS-uri? Cu siguranță nu au schimbat numărul de mobil declarat de tine. De altfel nici nu te întreabă ”în ce rețea este numărul tău de mobil”!!!!! Să fim realiști totuși și să nu lovim cu piatra acolo unde nu este cazul. Restul e poveste cu păreri....

Razvan
Campion certificat
Bancile trimit sms-uri individuale pe retele diferite, si atunci trebuie actualizat în baza de date.

Otp
Începător
Bună seara

DanielaH
Moderator
Salut, Otp! bun venit în Comunitate! Ai vreo întrebare pentru noi legată de aplicația OTP?