anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme retea 5G Samsung A52

Iuly67
Junior

Bună ziua! Am trecut recent la abonament 5G și întâmpin următoarea problema: telefonul schimba rețeaua foarte des din 5g în 4g+ sau chiar 4g, în condițiile în care oppo 54 sta foarte stabil în 5g în aceleași locuri. Ce pot face, ținând cont ca am schimbat SIM-ul?

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Salutare!

Este vorba despre diferențele de tehnologie pe care le adoptă producătorii de telefoane. Eu am trecut de la Samsung la Huawei și Xiaomi tocmai pentru că Samsung are recepția mai slabă pe tehnologiile oferite de operatori ( 3g/ 4g/ 5g), încărcare mai lentă și nu în ultimul rând, prețuri mai mari. Asta este diferența!

Repet, am renunțat la Samsung tocmai din aceste motive!

Plus că pot fi și benzi pe care le vede unul și celălalt, nu.

Chiar îmi pare rău!  

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Iuly,

Pe Oppo folosesti alt SIM? Daca da, incearca sa introduci SIM-ul din Oppo in Samsung si vezi daca observi vreo imbunatatire. Daca da, suna la 300/0374 300 300, sau ia legatura cu cineva pe chat-ul Djingo, si roaga sa faca o resetare pe contul SIM-ului celuilalt. S-ar putea sa ajute.

 

Client Orange