anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme apel WiFi

Pololică
#StarMember
Salutare,
Sunt probleme cu serviciul de Apel Wi-Fi? Tot baleiaza ca și cum ar rămâne fără rețea.
Telefonul este un Huawei Nova 8i legat la un router Huawei AX2, pe frecventa 5GHz.
32 Răspunsuri 32

Vio73
#StarMember
Salutare! La mine funcționează! Am verificat chiar acum și e in regulâ . Am un Xiaomi mi 11 lite 5g și routerul este Huawei ( tot de la Orange).

Pololică
#StarMember
Am uitat sa specific faptul ca netul vine de la Digi (am trecut routerul lor în bridge și am pus routerul Huawei pentru viteza). Viteza o am, dar problema rămâne. Am mai avut problema pe un IPhone, reolvata, dar am trecut pe Android de aproape 6 luni). Înainte mai cădea (pe routerul digi nu depaseam 40 Mbps sub nicio forma), dar acum vad ca se întâmplă, parca, mai des, în special dacă folosesc netul (wifi) pe telefon. Ma cam pune pe gânduri deoarece, pana sa scriu topicul, și chiar și răspunsul asta, mi-a picat din Apel Wi-Fi în GSM, și apoi și-a revenit în apel Wi-Fi (pica-revine-pica-revine). Viteza de mai sus e în contextul în care ma uitam pe YouTube la un clip (deci, dacă nu am consumatori, viteza mai creste o iota).

Vio73
#StarMember
Uite și la mine!

Pololică
#StarMember
Mai devreme m-a sunat sora mea și, apoi am vorbit cu tata (ambele numere în Orange, sub "tutela" abonamentului meu) și a rămas activ apelul Wi-Fi (de data asta cu hbo max în vizionare). Am o vaga impresie ca Orange și Digi nu prea e love (cel puțin la mine). La tata, când ma conectez la routerul UPC/Vodafone (connect box) nu a sughitat de la începutul anului.

Vio73
#StarMember
Am avut și eu probleme când aveam Digi, dar cu Orange, nicio problemă. Plus că merge mult mai bine!

Rosswell87
Junior
Salut! Cel mai probabil situația se va îmbunătăți doar daca vei dezactiva opțiunea SIP ALG din meniul routerului. Mai multe detalii aici: https://www.nextiva.com/blog/disable-sip-alg.html

Pololică
#StarMember
@Vio73: în ultimul an, abia mi s-a confirmat ca exista fibra în bloc, dar doar pentru PJ. Am stat la Orange întrucât digi nu are apel WiFi pe iPhone (telefon folosit pana în ianuarie). Dacă mai durează încă un an sa ajungă, nu știu dacă mai accept. De 4 ani ii întreb sau ma întreabă dacă vreau servicii fixe și nu ne nimerim. Varianta de acces prin router 4G nu e o soluție (uită-te sa vezi semnalul de rețea și vei înțelege de ce nu agreez varianta).

Pololică
#StarMember
@roswell1987: n-am văzut opțiunea în routerul Huawei, dar o sa arunc mâine un ochi mai atent, deși nu am văzut sa apară ceva de genul pe acolo.

DanielaH
Moderator
@Pololica, mai sunt probleme cu apelul WiFi? S-a rezolvat situația?

Pololică
#StarMember
S-a mai stabilizat in sensul ca ieri seara, cand am ajuns acasa, mi-a picat doar o data din apel wifi in GSM (nu vorbeam la telefon, doar navigam pe net). Vedem pe parcurs (o sa mai revin vineri, zic, cu o actualizare de informatii). Inconvenientul major e ca si acasa si la birou am internet de la Digi si nu pot compara (ca interval mare de timp) cum se comporta prin alte retele (in Vodafone am vazut ca e stabil, dar mai mult de 2 ore conectat la retea nu am stat in ultimile doua saptamani, iar in Orange nu am stat conectat mai mult de 5-10 minute in ultima luna). Comparat, totusi, cu bugul de la ultimul topic al meu (cu IPhone), cred ca buba se afla undeva intre Orange si Digi (e singura constanta a problemei): setarile sunt cele standard alte telefonului (fara VPN, DNS Auto, blutetooth activ, semnal pe 2/3/4G automat, GPS activat), la fel si noul router achizitionat (Huawei AX2. Routerul din custodia DIgi a fost trecut in modul bridge). Teoretic, tot saptamana asta ar trebui sa primesc actualizare de securitate pe la Huawei (in mai am primit pe la jumatatea lunii, iar in iunie parca pe 2 sau pe 3). PS: pe timpul noptii, din motive evidente, nu stiu daca mai sunt caderi (de la apel WiFi). Imi pica (mai mult sau mai putin regulat) cand navighez mimim un minut-doua (nu neaparat sa intru pe youtube sau un consumator mare de net) si, uneori, cand stau mai muticel (5-10 minute), o data la cateva minute (sa zic 2-3) pica (5-10 secunde) - revine (2-3 minute) - pica (10-15 secunde) si iar revine. Nu-mi dau seama daca exista o cadenta intre cat sta conectat si intervalele cand se deconecteaza. La ora actuala (aproape doua saptamani de cand ma conectez la routerul nou de acasa) caderile (sau deconectarile) de la Apel WiFi sunt mai putine, dar tot sunt (si la birou sunt, dar, nefolosind asa mult telefonul personal, nu-mi dau seama de comportament). Pe VoLTE, vad ca nu am probleme (doar cand mai ies din bloc [e aproape buncar], pana sa prinda reteaua 4G dureaza putin), dar, daca am semnal 4G (chiar si o liniuta), ramane in VoLTE.

Pololică
#StarMember
Revin cu actualizarea promisa cu o zi inainte: caderile din apel WiFi raman "active". Constantele pe care le am sunt urmatoarele: - net de la Digi (atat acasa, cat si la birou) - caderea din apel WiFi se produce cand navighez de pe telefon (prin Petal Search sau prin browser) si intervalele sunt aleatorii (dar sigur cade). Ce am facut acasa: - resetat router Huawei (cel nou pus in retea, care preia semnalul de la Routerul Digi (pus in mod bridge de catre cei de la Digi) si configurat de la 0) - resetat setari retea telefon (doar retea, nu si telefonul cu totul) - introdus limitare pe telefon (din routerul huawei) la 10Mbps (atat upload, cat si download) La birou, din motive evidente, nu pot da resetare la routere si AP-uri. Cum vad eu problema: - la Orange: probleme cu acest serviciu cand internetul este prin alt cineva (sau express prin Digi) - la Digi: au create conditii (limitari) pentru apelurile WiFi (cand si-au lansat serviciul apel WiFi cei de la Digi, o perioada dupa lansare, serviciul Apel WiFi era activ doar prin reteaua proprie (adica Digi.Mobil+Digi WiFi), ulterior serviciul functionand prin toti providerii de internet, adica Digi.Mobil+orice ISP). Problema la mine e ca nu stiu pe cine ar trebui sa trag de barba: ori Orange (ca serviciul este al lor si stabilitatea nu este cea dorita) sau Digi (ca prin ei primesc netul si creaza probleme artificiale (sau nu rezolva problemele din retea)).

Vio73
#StarMember
Atunci schimbi ori Orange mobil, ori Digi fix şi le împerechezi pentru a nu mai întâmpina probleme! Eu am tot de la Orange şi e ok, iar când aveam net fix de la Digi, cam dădea rateuri (şi apelul wifi şi netul, în general).

Pololică
#StarMember
@Vio73: as vrea schimbarea la serviciile fixe, nu la mobil (Orange sunt singurii pe care nu i-am avut la TV și net fix). De rețeaua mobila nu prea am de ce sa ma plâng (sau, dacă ar fi, ar intra la probleme minore). Sunt convins ca achiziția Telekom fix a creat un surplus de clienți (și, evident, rețeaua suferă), dar momentan nu am motiv sa plec. Sa mai spun ca obțin, prin reîncărcarea a 2 cartele, net și puncte (și Orange sunt singurii care le mai oferă) și am luat telefon la 40% din pretul de pe site-ul producătorului? Pentru mine, momentan avantajele depășesc dezavantajele. Vedem ce când se va decide deschiderea serviciilor fixe.

Vio73
#StarMember
Eu am in două locații servicii fixe și mă declar foarte mulțumit, chiar dacă grilă tv prin fostul Telekom este slăbită. Netul compensează din plin!