anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema recepționare apeluri

Razvan93
Junior

Buna ziua.Am o problema la receptionarea apelurilor,adică pot primii apeluri doar de la anumite persoane,la ceilalți le spune ca apelantul nu este disponibil.Am fost la Orange, am sunat la relații cu clienții și același lucru sa aștept…A mai întâmpinat cineva problema aceasta?

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salut! Ca prima verificare (si intrebare, de fapt): ai restrictii setate in telefon pentru apelurile receptionate?

Trixen
#StarMember

Cu exceptia serviciului de Call Barring (care nu este foarte comun si nu ma astept sa fie cauza), doar din telefon ma gandesc ca ar mai putea fi (o aplicatie care sa blocheze unele apeluri - sau sa permita doar unele apeluri).
Daca bagi cartela SIM in alt telefon mai persista problema?

arsradu
#StarMember

Salut Razvan,

Bine ai venit in Comunitate!

Cateva intrebari:

  1. Sunt mereu aceleasi persoane care nu te pot apela?
  2. Sunt persoane din alte retele sau tot din Orange? Daca da, ce retele?
  3. Pe telefon iti apare ca te-au sunat?
  4. Cum stai cu semnalul in zona respectiva?

Si da, dupa cum ziceau si colegii mai sus, daca ai posibilitatea, incearca SIM-ul intr-un alt telefon. Teoretic, daca nu ai nicio restrictie pe telefon, ar trebui sa mearga. Daca nu merge, inseamna ca problema e undeva pe cont si trebuie intr-adevar sa astepti raspunsul celor de la Orange.

Au mai fost probleme de genul asta in comunitate. Nu am acum la indemana sa-ti dau exact topic-ul, dar da, au mai fost clienti cu probleme similare. Daca imi amintesc eu bine, in cazul respectiv problemele au fost pe cont si s-au rezolvat dupa interventia celor de la Orange.

Client Orange

Sunt mereu aceleași persoane care nu ma pot suna și sunt din rețele diferite,chiar și din orange 

Bun. Inseamna ca e ceva pe cont. Ai deschis o sesizare? Ai un numar? Daca da, poti eventual sa ceri un status actualizat la acea sesizare. 

Client Orange

Unde anume pot cere?

La relatii clienti 300 (0374 300 300 din orice retea) sau pe chat-ul Djingo.

Client Orange

Razvan93
Junior

Am schimbat și cartela la orange și tot acolo am încercat împreuna cu cartela in alte telefoane și la fel.Referitor la întrebare de mai sus,da,dacă un număr nu a mers sa ma sune..nu a mai mers niciodată.

DanielaH
Moderator

@Razvan93, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?