anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot accesa rețeaua 5G Orange pe Oneplus 8 Pro 5G

barbuvlad91
Începător
Buna ziua, am achiziționat recent un dispozitiv OnePlus 8 Pro.
Recent, in urma unui update de software am primit opțiunea de 5G in network list( poate fi observat în atașamente ). Cu toate acestea, deși folosesc un abonament Smart 15, 5G ready, nu pot accesa rețeaua 5G Orange.
Aplicația CellMapper îmi arată că accesul acestui dispozitiv pare restricționat în 5G și mă întreb dacă se poate rezolva cumva aceasta problema (5G state = RESTRICTED).
Am verificat și lista de benzi 5g suportate de telefon și pare că suporta benzile folosite de Orange.
Mulțumesc
17 Răspunsuri 17

Anonim
Neaplicabil
Trebuie sa suni la CC sau sa discuti cu cineva pe chat sau prin mail sa-ti activeze profilul 5G pe numarul tau.

barbuvlad91
Începător
Salut, am sunat la CC si mi-au activat profilul 5G, dar nu pare sa se fi schimbat nimic. In CellMapper inca vad 5G Restricted si telefonul se conecteaza doar in reteaua 4G. O sa incerc sa merg si intr-un Orange Store poate pot rezolva intr-un final problema.

Anonim
Neaplicabil
Trimite un mail mai bine sau discuta pe chat, e destul de greu sa te intelegi cu cineva pe subiecte mai tehnice... ai primit si un SMS care ar mentiona ca s-a activat ''optiunea Orange''?

barbuvlad91
Începător
Da, am primit SMS-ul. Am repornit telefonul imediat dupa ce am primit SMS-ul si nimic. O sa incerc si prin email si intr-un Orange Store. Simt ca trebuie sa fiu perseverent :))

Anonim
Neaplicabil
Eu iti recomand mai bine sa deschizi o sesizare scrisa, catre tehnic, cu numar de inregistrare, direct din contul tau si primesti pe mail numarul ei. 🙂 Ai sanse mai mari...

barbuvlad91
Începător
Mda, nu s-au putut rezolva nici așa. Pare că nu se poate activa profilul 5G pentru mine pentru că device ul nu poate fi detectat. O fi ceva și pe partea de soft de la OnePlus...

DanielaH
Moderator
@barbuvlad91, nu ne-ai spus, telefonul este achiziționat de la Orange?

barbuvlad91
Începător
Buna ziua, telefonul acesta nu este in oferta Orange, deci nu l-am luat de la Orange. Am înțeles și că Orange garantează funcționarea 5G doar pe terminalele aprobate intern, dar mă gândeam că poate exista vreo urma de speranță și pentru mine :)). Având în vedere că device ul nu poate fi detectat și profilul nu poate fi activat este clar că accesul este restricționat și telefonul nici nu poate incerca conectarea în 5G

DanielaH
Moderator
Da, așa este. Nefiind în oferta Orange, aceste telefoane nu au putut fi testate de noi și din acest motiv nu putem garanta funcționarea în 5G. Sigur, acest lucru nu înseamnă obligatoriu că nu funcționează.

barbuvlad91
Începător
Da, am văzut că recent au apărut ceva modele OnePlus in oferta Orange (8T, Nord), poate va fi extinsa compatibilitatea și către acest producător. Este o întreagă discuție și pe forumul OnePlus pe tema lipsei 5G in diverse țări. Până recent nici nu vedeam opțiunea 5G in network list in setări. Doar in urma ultimului update de firmware (beta) am putut selecta 5G in lista și după asta am incercat sa vad daca pot face ceva pentru a mă putea conecta efectiv în retea

Andrei_stan
Începător
Salut. @Vlad, acum îți merge conectarea la 5g?? Eu am aceeași problemă. Op 8t cumpărat de la Orange, am in meniu 5g dar nu se conectează niciodată.

barbuvlad91
Începător
Salut. In cazul meu, in cele din urma problema a fost la Orange. Era activat doar profilul 5G, nu și opțiunea 5G din abonament. După ce mi-au activat și opțiunea, mă pot conecta fără probleme in 5G in București. Sună la CC sau pe chat și cere-le explicit sa verifice statusul celor 2 chestii (profil/opțiune). Mult succes.

barbuvlad91
Începător
Asta observ acum. Afara, pe strada, am observat viteze in benchmark între 300-400 mbps.

George77
Începător

Salut, detin un telefon OnePlus 8 (IN2013) cu Android 13 oficial de la OnePlus si recent am trecut la oferta din aceasta perioada: Smart 15 cu 50% reducere care are 5G inclus.

Patesc acelasi lucru ca si tine, nu vad decat reteaua 4G sau 4G+...

Am facut o sesizare catre Orange de doua zile si nu am primit nici un raspuns in afara de numarul de inregistrare al sesizarii pe mail.

Azi am fost la un magazin Orange din Coresi Mall Brasov si cel care a preluat cazul meu mi-a spus ca reteaua e in dezvoltare si mi-a recomandat sa dezactivez 5G si ca nu are ce sa faca, nici macar nu a incercat sa faca o resetare de profil, sau orice altceva....

Inteleg ca inca este la inceput reteaua insa acolo unde este semnal ar trebui sa vad ca trece pe 5G, nu?

In conditiile in care Orange face reclama la 5G+ iar eu sunt sfatuit sa renunt la 5G undeva imi da cu virgula....sper sa vada un moderator problema mea si sa ma ajute sa o rezolv.

Cred ca e vorba doar de o setare ca in cazul tau....am telefonul de 2 ani si merge fara probleme, am setarile facute pe 5G/4G/3G/2G (Auto)

Smart 5G e activat

4G Calling si Wi-Fi calling merge fara probleme - am citit pe aici ca unii useri au avut ceva probleme cu ele la un moment dat.

Sper ca nu am poluat acest topic cu problema mea.

Multumesc.

O zi buna.