anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am semnal 5 g pe Samsung Note 20 ultra

Usktzel
Începător
Salut .Am achizitionat un Samsung Note 20 ultra de curand de la Orange si am facut si un upgrade de abonament pe care ar trebui sa am 5g ,insa nu am vazut semnul 5g de nici un fel 🙂 si viteza este de max 150 de mb/sec .Am incercat sa schimb setari , sa ma uit la diferite video uri ...nimic . Ma gandeam daca trebuie schimbata cartela sau facuta vreo setare de cei de la Orange .Daca angajatii Orange vad asta ,astept si eu o solutie 🙂 stau in Bucuresti sector 3 daca are vreo legatura .Multumesc.
5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember
Mergi cu telefonul in zona centrală si o sa prinzi semnal outdoor N78 cu ancoră LTE B3, B7 și B20, deocamdată niciun telefon Samsung nu ”vede”, ”miroase” rețeaua 5G în banda N1 având ca ancoră banda LTE B3 și B7. Cine vrea acces 5G in capitală, în banda N1 să cumpere doar Huawei P40 pro și Mate 40 Pro, restul telefoanelor vândute de ORO merg mai prost decât 4G+ (CA B3+B7), exceptând seria S20 de la Samsung care merg doar pe N78. Vezi mai multe detalii despre 5G in București la https://comunitate.orange.ro/questions/2427372-5g-bucuresti-dss1 și despre telefoane 5G la https://comunitate.orange.ro/questions/2537265-telefoane-magazinul-online-orange-decembrie-2020

Razvan
#StarMember
Iti mai recomand să mai suni la 300 sau depune un ticket in my Orange si să fi contactat de un reprezentant de la tehnic, ca sa îti reseteze contul și profilul de viteză.

bazzinesq
Începător
Salut, daca nu ai rezolvat inca, incearca sa suni la relatii cu clientii si cere sa fii transferat spre cei de la tehnic si explica-le lor problema ta. In maxim 5 minute o sa mearga :).

Merge pe **beep**! Eu am un S23 Ultra achiziționat de pe 20 aprilie,  și pana azi nu am semnal 5G ( deși telefonul are datele mobile active când sunt la muncă) și deloc 5G, în condițiile în care detin un abonament de date mobile 5G.

Si noi ar trebui sa ghicim raspunsurile la intrebarile:

  • 5G este in zonele pe care le frecventezi? Inteleg ca doar la munca le ai active, in restul situatiilor le ai inchise.
  • ai sunat la Relatii Clienti pentru a confirma ca ai active toate setarile?
  • ai facut o resetare de retea la telefon?
  • alt operator (pe acelasi telefon) are semnal 5G?

Fara informatii suplimentare, nimeni nu va putea oferi raspunsuri sau ajutor...