Buna ziua,
Detin 8 abonamente business cu Orange. In urma cu o mutare, ma trezesc intr-o zona lipsita de semnal (interior si exterior) chiar daca pe site-ul Orange (https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/) adresa este intr-o zona cu semnal 4G bun in interior si exterior.
De doua luni de zile, platesc aceste 8 abonamente, dar nu le pot folosi deloc. Macar am Wi-Fi, dar cand nu este cazul nu ma pot conecta pe Internet, nu pot suna, nu pot face nimic. Mi s-a spus ca as putea plati intre 25 si 50 de euros pe luna pentru un amplificator se semnal. Oare este o situatia normala ?
Raspunsul de la serviciul client este ca nu depinde de ei calitatea semnalului. Atunci de cine depinde? Daca vind servicii catre clienti mei, dar nu fac nimic si pretind ca elemente exterioare (lene, am plecat in vacanta, etc) sunt responsabile si ca nu am nicio vina, credeti ca clientul meu m-ar plati ?
Sunt client de 7 ani la Orange, si este o lipsa de consideratie incredibila. Daca vreau sa reziliez abonamentele respective, pentru ca oricum nu imi sunt de niciun folos, bineinteles ca exista sute de euros de taxe. Deci sunt condamnat sa fac o donatia catre binefacere Orange care face ce vrea cu bani mei, in afara de a imi oferi servicile corecte.