@Viki: Bun venit in Comunitate. Daca este o problemă recenta, se va remedia. Daca problema e de mai mult timp atunci sesizeaza acest aspect si cu alte detalii la Serviciul clienti, maine dupa ora 9:00, prin apel la 300 sau chat Djingo din pagina www.orange.ro.
Revino pe topic cu noutăți despre stadiul problemei tale.
Bun venit în Comunitate!
Dacă e de multă vreme situația aceasta, și bănuiesc faptul că nu e este doar la tine, atunci depuneți mai mulți sesizări ca să aveți șanșe de izbândă, atât împreună, cât și separat. În general, cele care au un număr mai mare de semnatari, sunt mai repede rezolvate.
Succes!
@Viki, ne poți ajuta, te rog, cu mai multe detalii?
De cât timp nu ai semnal? Este vorba despre semnalul de voce sau de date sau amândouă? Situația se manifestă indoor sau outdoor? Ai făcut o probă cu SIM-ul într-un alt telefon?
Te așteptăm cu cât mai multe informații ca să te putem ajuta.