anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Latenta/ viteza scăzută oraș Ludus

GAMERNORBI
Junior entuziast
Buna ziua, de o anumite vreme in orașul Ludus Jud.Mureș am constatat ca viteza și latenta este destul de mare. Și prietenii mei au început și multe cunoștințe au sesizat acest lucru indiferent de telefon/ platforma iOS, Android. Deci merge greu foarte greu.
Aduc la cunoștința acest aspect fiindcă deja migrează la concurenta pentru acest aspect. Vin sărbătorile, va rog sa faceți ceva fiindcă efectiv uneori este inutilizabil.
Pentru detalii celula din locație sau alte aspecte va rog sa scrieți aici de ce aveți nevoie.
10 Răspunsuri 10

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Gamernorbi. Am văzut că ai mai adăugat un topic asemănător în urmă cu peste 1 an. O perioadă a fost în regulă viteza și acum este din nou scăzută? De cât timp, aproximativ ai observat această situație?

GAMERNORBI
Junior entuziast
O perioada o fost ok acum de vreo luna a mers tot mai prost.

Anonim
Neaplicabil
Pune niste teste de viteza din aplicatia Ookla pe cateva servere cunoscute - Orange Cluj, Bucuresti de exemplu. Ce telefon ai? Daca ai un Samsung la indemana putem vedea pe ce statie si sector esti conectat foarte simplu direct din meniul de service, dar daca nu ne descurcam si un netmonitor.

GAMERNORBI
Junior entuziast
Am făcut teste,indoor outdoor și la fel sunt.

Anonim
Neaplicabil
Cand faci teste MIMO RI ramane pe 1 sau devine 2? Ce Samsung e ala?

GAMERNORBI
Junior entuziast
Samsung Galaxy S10 si acel MIMO RI devine 2. Acum e dezastru ping 50,jitter 150....Down 5mbps si upload 9

GAMERNORBI
Junior entuziast
Niciun raspuns?tot mai prost merge pe zi ce trece. In halul asta o sa le recomand Digi chiar daca voi duce lipsa de eSIM si NS.Nu pot utiliza reteaua in conditii optime.

FLo1
#StarMember
@GAMERNORBI: Așa cum am mai menționat și pe alte topicuri, cel mai important aspect este să alegi furnizorul care are semnal / servicii la calitatea dorită de tine. Tariful sau resursele sunt aspect secundar al problemei. Succes.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@GAMERNORBI îmi pare rău pentru întârzierea răspunsului. Colegii mei au verificat și este o antenă afectată de un incident. Se lucrează la remedierea situației. Mulțumim pentru înțelegere.

GAMERNORBI
Junior entuziast
@FLo1 reteaua mergea brici inainte.Si azi am facut un test 2down/1.71 up vedere directa catre celula respectiva.