anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Iphone 12 pro max lipsa 5g in Bucuresti

Sp
Junior
Buna seara,
Am abonament de 25 euro - 5 g, telefon Iphone 12 pro max si nu pot folosi absolut deloc 5 g oriunde in Bucuresti. Am vorbit azi la tehnic .. mi-au facut toate setarile dar degeaba, nu vrea sa se conecteze deloc in 5g. Am ultimul soft 14.5.1, telefon cumparat de la Orange. Cum pot rezolva aceasta problema ? Deja devine deranjant .. m-am plimbat azi prin tot orasul inclusiv in centru .. iar intr-un final baiatul de la tehnic mi-a transmis ca nu pot folosi 5g pe acest telefon si trebuia sa fiu anuntat de colegii lor de la prelungiri abonamente despre aceasta problema pe care ei o stiau dar bineinteles nu mi-a spus nimeni. Pe site apare in continuare ca acest model poate fi folosit in 5g. Foarte urat cum procedati cu clientii dumneavoastra ... prelungim abonamentul si suntem pacaliti pe fata. Doresc sa stornez telefonul .. nu se merita.
15 Răspunsuri 15

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Îmi pare rău, dar din păcate, tot la Orange stă rezolvarea. Noi suntem tot clienți și nu prea avem cum să te ajutăm. Dacă nici ei nu reușesc, atunci cred că poți să returnezi telefonul și să-ți faci un abonament mai mic. Poți insista și poate reușești! Mai ai și pe aici ceva detalii: https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12 Sau pe aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov Și aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2655071-semnal-5g-nefunctional-iphone-12-pro-rahova-bragadiru Poate că nu e compatibil cu frecvențele prin care se oferă semnal 5g! Baftă!

Anonim
Neaplicabil
Intai de toate trebuie verificat daca SIM-ul tau primeste acces 5G din sistem, cu iPhone nu poti sa vezi asta, din pacate. Cel putin din ce stiu eu. Apoi, pasul urmator ar fi sa incerci in mai multe locatii ultracentrale din capitala, sa vezi daca iti sta conectat pe N78. Probabil te afli intr-o zona cu 5G in N1 si deja se stie de peste un an ca la Orange e o problema uriasa si toate dispozitivele conectate la aceasta banda nu mai functioneaza, ori isi dau reset la modem incontinuu, ori pur si simplu nu iti merge deloc. Sunt mai multe chestii de verificat si cam greu daca nu ai cu ce sau nu vrei. Daca retin bine minte mai era o problema la iPhone cu 5G-ul asta DSS ca nu se descurca cu el, dar aici cum nu mai retin exact ramane cu semnul intrebarii.

Miha_Z
#StarMember
Buna. S-a mai semnalat problema asta si s-a mai discutat in Comunitate si recomandarea a fost update-ul la IOS 14.2 si ulterior ar trebui sa ai optiunea sa selectezi 5G. Incearca si vezi daca va functiona. https://comunitate.orange.ro/questions/2516331-rezolvat-5g-nefunctional-iphone-12

Anonim
Neaplicabil
Alternativ, daca telefonul nu e codat in Orange (desi daca l-ai luat de la ei e 100%) sa incerci cu Vodafone sa vezi daca iti sta in 5G, cu un abonament hibrid Flex. La ei reteaua e setata corect si nu sunt deloc probleme.

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate! Din cate vad la specificatii, acest model de telefon e cu 5G. Daca ai abonament pt reteaua 5g, trebuie sa poata accesa semnalul 5G. Ai intrat in setarile de retea si ai bifat sa intre pe 5G? S -ar putea ca el sa intre, by default. pe 4G/4G+ si sa trebuiasca sa bifezi 5G. S-a mai discutat despre o problema asemanatoare in Brasov si se pare ca problema era din centrala Orange, nu se facusera setarile de 5G pt acel numar. Poate si la tine e aceeasi problema, Detalii: https://comunitate.orange.ro/questions/2658501-rezolvat-semnal-5g-iphone-12-pro-max-brasov Asa ca mai suna o data la Serviciul Clienti si cere sa se verifice daca abonamentul tau e setat pe 5G din centrala. Daca nu merge nici asa, ai tot dreptul sa returnezi telefonul in 30 de zile, pt ca nu e normal sa platesti un abonament mare, special pt accesarea retelei 5G si sa nu poti beneficia de acest serviciu.

Sp
Junior
Singura data cand a intrat in 5g pentru cateva secunde a fost cand am folosit aplicatia Speedtest , apoi dupa ce am iesit din aplicatie a revenit in 4g. O sa merg in Shop azi sa schimb si sim-ul cu toate ca ei au spus ca este ok. Alta varianta nu cred ca mai am decat sa stornez si sa ma mut la Vodafone. Cel mai corect era sa imi fi spus ca sunt probleme la gama Iph 12 cu 5g si renuntam la prelungire.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Sper să fi rezolvat în Shop ceva, dar cred că Iphone nu prea vede toate frecvențele 5g din București și alte orașe, iar asta ar fi cauza principală.

delfinas
#StarMember
Eu stiu ca Shop-urile sunt inchise duminica, poate un Store in vreun mall, dar trebuie dus de unde l-ai luat. Eu zic totusi sa incerci, mai intai, sa rezolvi statutul abonamentului, sa-ti dea acces la 5G. Daca nu merge nici asa, returnezi telefonul si reziliezi abonamentul 5G.

Sp
Junior
Am fost in shop am schimbat si sim-ul dar degeaba. Merge in 5g doar cand intru in aplicatia Speedtest, apoi dupa ce ies din aplicatie brusc intra in 4g. Copila de la Shop cica nu stia de aceasta problema.. dar sigur m-a mintit. De evitat shop-ul din Tricodava sector 6 ... foarte obraznica. Am trimis mail la serviciul.clienti@orange.ro . Oricum este bataie de joc .. azi aveau in shop toata gama Iphone 12 si la toate erau recomandate cu ab. 5g. Deja s-a incarcat paharul.. este mintit peste tot..

Razvan
#StarMember
Ai făcut un test de viteza în Nperf?

delfinas
#StarMember
E bine ca ai trimis mail la Orange, sunt obligati sa-ti raspunda si sa-ti rezolve situatia, care nu cred ca se rezolva intr-un Store, care e un partener Orange. Rezolvarea cred ca sta doar in centrala Orange.

Sp
Junior
Am facut si acel test cu nPerf

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
E cam slăbuț și pe 4g...

Razvan
#StarMember
Instalează cell mapper din app store și vezi dacă îți apare 5GDCNR informația "True sau false". https://forum.softpedia.com/topic/1073778-5g-orange-romania/page__st__5166#entry27866109