anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum se activează serviciul 5g?

Lrnd
Junior entuziast

Salut..am achiziționat un nou abonament care are inclus și rețeaua 5G.. împreună cu un tel compatibil 5G.. trebuie cum a activată aceasta opțiune că nu îmi arată nici un 5 g pe rețea!

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să ai:

- acoperire 5g;

- abonament cu 5g;

- telefon compatibil 5g;

- să suni la 300 pentru activarea profilului 5g.

Dacă ești pe OROC, îți pot confirma că au mai fost probleme cu unele modele .

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

RafaHelper
#StarMember

Salut @Lrnd

Ai făcut o căutare in comunitate? Verifica aceste rezultate, problema ta are deja o soluție aici: https://comunitate.orange.ro/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=true&...

Lrnd
Junior entuziast

Tot nu am găsit soluția..

@Lrnd ai incercat deja toate recomandarile din acele intrebari?

Pololică
#StarMember

Salutare!

Daca telefonul si acoperirea nu sunt o problema (adica ai telefon 5G si te afli intr-o zona cu 5G), suna la 300 pentru activare. Uneori trebuie facut manual setarea.

O alta varianta ar fi o resetare a setarilor de retea din telefon (cu specificatia ca vei pierde toate conexiunile WiFi si Bluetooth existente).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie să ai:

- acoperire 5g;

- abonament cu 5g;

- telefon compatibil 5g;

- să suni la 300 pentru activarea profilului 5g.

Dacă ești pe OROC, îți pot confirma că au mai fost probleme cu unele modele .

Baftă!

Trixen
#StarMember

De cat timp ai cartela SIM?
Eu am avut cartele vechi si nu mi-a functionat 5G-ul pana nu am facut schimbul intr-un punct de prezenta Orange. De mentionat ca schimbarea de SIM se face gratuit si nu trebuie sa accepti nicio prelungire de contract sau alte modificari. Mi s-a intamplat si mie sa mi se spuna ca abonamentul meu nu e ce trebuie, ca trebuie schimbat, etc. Am insistat pe un schimb simplu de SIM. Dupa ce am bagat noua cartela in telefon, a mers. 🙂

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ai acoperire 5G in localitatea ta? Asta ar fi prima conditie. 🙂

De asemenea, ești client Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix)? Despre ce telefon e vorba? 

Ca idee, pe langa semnal in zona ta, pentru 5G ai nevoie de:

1. telefon compatibil 5G pe rețeaua Orange

2. abonament cu 5G

3. optiunea 5G activata pe cont (asta se face cu un apel la 300).

In general, ceea ce ramane neactivat este problema de la punctul 3. Deci, daca celelalte conditii sunt indeplinite, da un telefon la 300 si cere sa-ti activeze 5G-ul in profilul de client.

 

Client Orange

Lrnd
Junior entuziast

Da este acoperire..este vorba de un Redmi note 12 pro 5g..am și abonament ,și internet 5G inclus

 

În ce localitate și de unde ai luat telefonul? Adică e luat de la Orange sau de la alt magazin?

Lrnd
Junior entuziast

Cluj-Napoca..chiar de la Orange shop l am luat

Atunci sună-i mâine să-ți activeze profilul 5g.

Baftă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Bun, atunci vezi cu activarea optiunii pe cont. 🙂

Client Orange

Lrnd
Junior entuziast

Sa rezolvat..a fost de la ei .

Mi-au activat din sistem!

Mă bucur că a rezolvat! Trebuiau să îți activeze profilul, cum ți-am spus de la început. Mai aveam dubii legate de telefon, pentru că unele pot să nu aibă soft adecvat, dar dacă este luat de la ei, nu aveau cum să fie probleme.

Să te bucuri de serviciile 5g!