anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

În cât timp se activează serviciile 5G la schimbarea abonamentului?

alexbohariuc
Junior
Salutare,
Am achiziționat acum 2 zile prin intermediul Orange un iPhone 12 pro max, alături de un abonament Smart Plus 30.
Telefonul este evident compatibil 5G, setările făcute corect (5G on, Allow more data on 5G), însă nu am încă recepție semnal 5G.
Locuiesc în București unde acoperirea ar trebui să fie 100%.
Nu au trecut încă 48h de la activarea abonamentului nou și nici serviciul Cronos nu e încă disponibil.
Durează de obicei mai mult până la activarea serviciilor sau ar trebui făcută vreo acțiune din partea mea (sunat în call center/support)?
22 Răspunsuri 22

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Am intrat pe subiectul celor care și-au comandat acest model de telefon și am întrebat dacă au sau nu semnal 5G și în ce zona sunt. Cineva din București zice că are peste tot în oraș... L-am întrebat dacă a avut semnal de la început sau a mai umblat la setări, aștept răspuns. Tu ai restartat telefonul după ce ți s a spus că s a activat 5G pe contul tău și ai resetat setările de rețea? Aici e topicul de care îți scriam mai sus https://comunitate.orange.ro/questions/2511448-ajunge-cumparatori-iphone-12-pro-max-achizitionate-precomanda?answers_page=26#question_2511448_answers Sa te uiți și la pagina anterioară a topicului, 25.

alexbohariuc
Junior
Resetat network settings, activat 5G, nșpe restart-uri.

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Dacă tot ești în București, încearcă să mergi la un Orange Shop, unde există și un Service, la cel de la Universitate sau la cel de la Victoriei, sa ți-l rezolve ei sau să îl declare incompatibil. Se pare că nu se poate rezolva la telefon sau online, decât fizic într-un Shop.

Vio73
#StarMember
Sper să nu fie chestie de incompatibilitate între telefon și anumite benzi 5g, așa cum spuneam și ieri.

FaraUnID
Campion certificat
Ma gandesc la faptul ca ar fi trebuit sa primesti niste update-uri de retea (nu alea generale de vin de la Apple) update-uri menite sa-ti optimizeze telefonul si sa-l armonizeze cu benzile utilizate de reteaua, care este ea, #1.

alexbohariuc
Junior
Am dat o tură de București, nimic. Am discutat acum în call center - după a 2-a încercare de activare a mers (azi dimineață am mai avut un apel cu ei). DAR, au menționat că e posibil ca pe București să nu funcționeze „pe acest model de telefon” - iPhone 12 Pro Max, deoarece există posibilitatea să nu fie compatibil cu banda 5G. Așadar, problem solved după 2 încercări. Vitezele în zona mea sunt însă mici - 10-20mbps din casă (zona Liberty, Sector 5, Calea Rahovei).

delfinas
#StarMember & April's Problem Solver
Daca se stie ca nu e compatibil cu frecventele 5G Orange, trebuia sa nu ti se promita 5G si sa nu-ti faca abonament scump pt 5G. Cum altii spun ca le merge acest telefon pe 5G in Bucuresti, trebuie verificat telefonul, asa ca, in plimbarea ta prin Bucuresti, trebuia sa mergi la un Orange SHOP. Lasa convorbirile, mergi direct la un Shop care are si Service. Acolo sa speram ca e si un priceput, nu doar un consultant care nu prea se pricepe la detalii tehnice. Incearca sa mergi in zona Garii de Nord si la Universitate - Unirii, cica acolo e implementat mai bine 5G. 😉

Vio73
#StarMember
Exact asta am spus și eu ieri, că poate să nu-ți vadă telefonul benzile 5g!