anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mă pot conecta la rețea

murdochino
Junior
Nu mă mai pot conecta la rețea după ce am încercat YOXO am fost in store sa iau alta cartela dar nu merge nici aia…
5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember
Salut! Cred că trebuie să îi suni la 300 sau 0374300300 din orice rețea sau să mergi într-un Orange Shop și să explici cum stă treaba. Sigur, dacă suni, o faci de pe alt telefon! Baftă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Recomandarea mea: mergi inapoi in store si spune-le care e problema. Daca iei cartela si pleci, e posibil sa ai probleme cu ea, pe care sa nu le poti rezolva decat...inapoi in store. Deci, mai pe scurt, incearca cartela pe loc. Eu am avut surpriza ca la o inlocuire de SIM, la un prepaid, din neatentie, sa nu faca transferul corect (banuiesc ca serialele nu erau corecte), si sa-mi asocieze un cont de abonat (si ala suspendat). Deci, mare atentie. Testeaza pe loc. Eu am testat pe loc, si cu toate astea, tot a trebuit sa ajung intr-un alt magazin Orange, ca sa rezolve cineva problema, pentru ca persoana care mi-a facut inlocuirea de SIM nu stia ce are.
Client Orange

murdochino
Junior
Va mulțumesc mult!

DanielaH
Moderator
@murdochino, s-a rezolvat situația?

murdochino
Junior
Din păcate nu…nu am avut timp sa ajung intr-un orange shop…am activat o cartela virtuală YOXO pt moment…