anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming după trei luni de activare

Stefan40
Începător

Bună . Am și eu o întrebare de ce după trei luni de activare roaming nu mai pot? Vi se pare normal ? 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Stefan40 : Bun venit în Comunitate Orange. Problema este la utilizator, nu la operator și este reglementată de către ANCOM (la nivel național), deci nu este un moft marca Orange. Detalii mai multe și detaliate asupra acestei ”normalități” regăsești analizând și parcurgând recomandările ANCOM referitoare la utilizarea resurselor în roaming: https://www.ancom.ro/atentie-la-conditiile-de-utilizare-a-roaming-ului_6294

Ce poți face pentru o ședere îndelungată într-o țară străină și ai nevoie de un număr cu resurse incluse? Simplu: achiziționezi o cartelă SIM cu un număr local aferentă țării respective la unul dintre operatorii care au semnal și planuri tarifare mai convenabile pentru tine. 

Numai bine și spor.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Din păcate, roaming-ul trebuie folosit doar ocazional, nu majoritar. Te sfătuiesc să folosești numărul respectiv mai mult prin wifi, prin aplicații gen watshapp și să îți iei un prepay local. Din păcate, alte variante sunt mult mai scumpe! Poți folosi roaming dar cu costuri foarte mari, adică să încarci cu credit pe prepay și să ai extracost mare pe abonament.

Baftă!

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Conform politici de utilizare rezonabila, Orange compară zilnic consumul și prezența ta în roaming SEE cu cele din România, pe o perioadă de 123 de zile. Dacă în această perioadă serviciul a fost folosit mai mult în roaming decât în România, vei primi o notificare prin SMS despre utilizarea abuzivă (vei fi anunțat că vei fi taxat suplimentar din creditul disponibil pe prepay).

Chiar daca ai o optiune activa nu vei mai putea utiliza resursele incluse in aceasta.

Pentru a putea beneficia în continuare de roaming va trebui să încarci cu credit cartela urmând a fi tarifat din credit.

Asigurate că ai roamingul activat.

Alternativ poți folosi un SIM local sau wifi daca este disponibil in zona.

FLo1
#StarMember

@Stefan40 : Bun venit în Comunitate Orange. Problema este la utilizator, nu la operator și este reglementată de către ANCOM (la nivel național), deci nu este un moft marca Orange. Detalii mai multe și detaliate asupra acestei ”normalități” regăsești analizând și parcurgând recomandările ANCOM referitoare la utilizarea resurselor în roaming: https://www.ancom.ro/atentie-la-conditiile-de-utilizare-a-roaming-ului_6294

Ce poți face pentru o ședere îndelungată într-o țară străină și ai nevoie de un număr cu resurse incluse? Simplu: achiziționezi o cartelă SIM cu un număr local aferentă țării respective la unul dintre operatorii care au semnal și planuri tarifare mai convenabile pentru tine. 

Numai bine și spor.

delfinas
#StarMember

Stefan, bun venit in Comunitate!!!

Da, mi se pare normal, pt ca "politică de utilizare rezonabilă in roaming": https://infocentru.ancom.ro/roam-like-at-home-ue-see/#ans-913

https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828?srsltid=Af...