anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum reîncarc cartela prepay cu cardul, automat, in fiecare luna?

Cami_1
Începător
Vreau să reîncarc cartela prepay cu cardul meu, dar nu reușesc să pun cardul la plăți.
Vreau sa se activeze automat plata în fiecare lună
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@arsradu &all: Plata (incarcarea) recurenta pentru prepay este posibila doar daca se face de pe ABONAMENT, nu este valabila pentru card bancar. De altfel deocamdata Orange nu a facut posibila plata recurenta nici in cazul abonamentelor. O singura exceptie exista:YOXO, si asta pt ca acolo exista un card inrolat in aplicatie. Deci asteptarea e virtute....

Vizualizare soluţie în postul original

13 Răspunsuri 13

Neaplicabil
Din aplicatia My Orange ai incercat? Iti da vreo eroare? La sectiunea Reincarca -> Reincarcari Programate -> Alege optiunea pentru reincarcare automata -> Alege optiunea -> Continua.

Ciucuras
Cunoscător certificat
Eu incarc lunar cartela din homebank dar nu face plata recurenta. Trebuie sa intri tu sa faci plata.

Neaplicabil
Din Homebank (daca vorbim de ING Homebank) intr-adevar nu ai optiunea asta. Dar din My Orange, ar trebui sa poti, cu acea sectiune dedicata reincarcarilor programate. 🙂

FLo1
#StarMember
@arsradu &all: Plata (incarcarea) recurenta pentru prepay este posibila doar daca se face de pe ABONAMENT, nu este valabila pentru card bancar. De altfel deocamdata Orange nu a facut posibila plata recurenta nici in cazul abonamentelor. O singura exceptie exista:YOXO, si asta pt ca acolo exista un card inrolat in aplicatie. Deci asteptarea e virtute....

Neaplicabil
Cami_1, ai incercat varianta propusa mai sus? Pentru ca mie mi-a mers foarte bine. Step-by-step pentru reincarcare programata, plata cu card, direct de pe Prapaid, in screenshot-urile de mai jos.

Neaplicabil
@Orange Assistant, apropos de "serviciile oferite de noi sunt atent testate", cred ca e un mare bug cu feature-ul asta de Reincarcari Programate. Pentru ca, cu toate ca tocmai ce am facut o astfel de reincarcare programata, cand intru din nou in sectiunea respectiva, imi spune ca "momentan nu exista reincarcari programate". Deci, ori incarcarea nu s-a facut ca "programata" -> bug de sistem - to be checked. Ori, s-a facut ca programata, dar este un bug de afisare in aplicatie. Oricum ar fi, trebuie verificat, si remediat cat de curand. @Daniela, ne poti ajuta cumva?

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru sesizare! Verificăm cu colegii și revenim, aici sau în mesaj privat.

Neaplicabil
Mersi frumos, Daniela! :) Din cate pot sa vad in mesajul primit, el a facut reincarcare simpla, nu programata, cu toate ca am trecut prin flow-ul dedicat pentru programata. Deci, momentan, pare sa fie vorba de primul bug. Iar al doilea (faptul ca nu afiseaza aplicatia), sa fie doar o consecinta a primului. Nu a salvat incarcarea ca programata, evident ca nici n-o afiseaza in lista. Deci trebuie vazut de ce nu a inregistrat-o ca programata in primul rand. Mersi frumos! Ca de obicei, vorbim, daca e ceva. 🙂

FLo1
#StarMember
Radule, Radule.... tot nu dai crezare celor scrise de mine? Reiterez cele scrise anterior: ”Plata (incarcarea) recurenta pentru prepay este posibila doar daca se face de pe ABONAMENT, nu este valabila pentru card bancar.” Păi cum să nu-ți încarce instant dacă programarea e valabilă doar cu încărcare de pe abonament?????? ÎNCĂRCAREA CU CARD BANCAR NU ESTE ÎNCĂRCARE PROGRAMABILĂ!!!!!! ÎNȚELEGEȚI VĂ ROG!!!!!! Așteptați până rețeaua #1 se va gândi la acest aspect (modificare) și atunci va fi altă poveste. Până atunci... SOLUȚIA nu este de fapt SOLUȚIE!!!!! Cine e de vină că bibanii trag la năvodul pescarului portocaliu? Bineînțeles că nu este Orange, ci bibanul visător.

Neaplicabil
Flo, eu inteleg ce zici tu, dar atunci n-are niciun sens sectiunea aia. 🙂 Intrucat ala e scopul ei! Sa poti face incarcari automate, la o anumita data. Iar plata se face, dupa cum ai vazut, cu card. Asa scrie si in aplicatie: "Poti programa o reincarcare automata care se va efectua in fiecare luna la data selectata de tine." Unde, in flow-ul asta, selectez un numar de abonament? Si daca e pentru abonati, ce cauta in sectiunea de Reincarcare de la Prepay? Banuiesc ca nu poti, tu ca prepaid, sa selectezi un numar de abonament, care poate fi sau nu al tau, din care sa se retraga lunar o suma de bani ca sa-ti faca tie reincarcarea, nu? Daca nu, atunci, fie sectiunea asta nu-si are rostul in contextul unui Prepaid, fie nu am inteles noi (in cazul asta, eu) cum functioneaza.

FLo1
#StarMember
🙂 Radu, problema e simplă: 1. Secțiunea ”a fost creată” pentru ușurința circulației cash-flow-ului spre Orange. 2. Dacă ai un abonament pe cont, atunci la accesarea secțiunii de încărcare a prepay-ului vei putea observa că se poate activa ”incărcarea recurentă” și astfel programa data de reîncărcare, dar cu debitare în abonament, nu a unui card. Imaginea atașată este mai mult decât concludentă. 3. În schimb, dacă selectezi varianta de plată cu card... toată povestea programării momentului (datei) .... e poveste cu gogoși. Pe de altă parte, până și link-ul de HELP a rețelei#1 te lămurește cum stă treaba cu ”recurența, programarea și.... gogoșile”: DACĂ AI UN ABONAMENT POȚI SĂ...... https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-fac-o-rencrcare-automat-programat-44

Neaplicabil
Deci tu vrei sa-mi spui ca trebuie sa-mi fac un abonament, eventual tot pe numele meu, doar ca sa pot sa-mi incarc (recurent) prepaid-ul din el?! N-ai sa vezi asa ceva. :))) Draga Orange, daca asta e flow-ul la care v-ati gandit, din punctul meu de vedere, daca nu exista un abonament pe cont, si functionalitatea asta e exclusiv legata de existenta unui abonament, mai bine scoateti din meniul aplicatiei My Orange sectiunea de Reincarcare Programata. Mai mult creeati confuzie, decat sa ajutati oamenii. De asemenea, in sectiunea aia de Reincarcare Programata, este OBLIGATORIU sa existe o mentiune care sa specifice ca acea sectiune se adreseaza EXCLUSIV ABONATILOR care se intampla sa aiba si un prepaid prin preajma. Altfel, asta e o metoda foarte confusing de a-ti atrage abonati (daca asta e scopul). Iar pe mine, metodele astea de marketing nu doar ca ma lasa rece si nu ma conving nicidecum sa-mi fac un abonament, dar ma enerveaza teribil! Ca sa fiu sincer, eu nu vad niciun impediment de ordin tehnic, pentru care n-ai putea sa ai reincarcari lunare, cu debitarea directa de pe card. Asa cum exista subscrieri lunare la alte servicii (Netflix de exemplu), cu plata recurenta, de pe card, nu vad de ce nu s-ar putea face acelasi lucru si aici. Ce mi se pare fascinant e ca te lasa sa urmezi flow-ul de reincarcare fara sa-ti dea macar o clipa de stire ca ceea ce vrei sa faci nu se poate, doar cu cardul bancar. DE CE mai selecteaza cardul bancar atasat pe cont, ca metoda de plata DEFAULT pentru cazul asta?! DE CE?! Daca nu o poti folosi pentru "reincarcari programate", conform sectiunii in care esti? Puneti va rog, cu ROSU, pe prima pagina a sectiunii de Reincarcari "Programate" ca ai nevoie de un ABONAMENT pentru acea functionalitate. Multumesc.

FLo1
#StarMember
Radule.... vezi tu, de aia îmi ești simpatic. 🙂 Din păcate (nu doar pentru tine) Orange e în coada listei la capitolul ”modalități de plată cu cardul RECURENTE”. Până nu este implementată această posibilitate, nici măcar ABONAMENTUL nu se poate plăti RECURENT, darămite un amărât de prepay..... Zâmbește dulce că și-așa viața-i amară. 😉