anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Crearea contului my Orange - nu am mai primit cele 50 de puncte thank you

Mădălin
Cunoscător certificat
Am făcut un abonament nou și am făcut imediat un cont my Orange. Am luat mai multe servicii și când am accesat aplicația deja aveam o factura scadenta pe o perioadă de 5 zile pe care am platit-o. Am constatat că nu am mai primit cele 50 de puncte thankyou pentru crearea contului.
Așa este normal?
10 Răspunsuri 10

Razvan
#StarMember
DIn întrebarea ta, înțeleg că mai aveai deja alte abonamente la Orange? Cu alte cuvinte, tu mai aveai alt cont my Orange pe același cod de client? Bănuiesc că abonamentul l-ai atașat la celelalte și în acest caz, nu mai poți beneficia de cele 50 puncte thank you la crearea contului My Orange, deoarece sunt oferite doar pentru prima dată.

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu..e prima oară când fac cont pe acest cod de abonat. Pachetul de tv -internet -mobil a fost făcut în același timp. Știi că dacă faci contract pe 1 ți se facturează până pe 6 câteva zile ...

Razvan
#StarMember
Nu are importanță, data la care închei abonamentul, el ți se va factura la prima dată de facturare apropiată.

Razvan
#StarMember
Atunci trebuie sa primești cele 50 puncte thank you.

Mădălin
Cunoscător certificat
Nu prea am găsit nimic. Deci repet , un abonament nou , se emite o factura pe o perioada scurta de timp iar când am făcut contul Orange era deja scadenta. Întrebare : Daca am o factura scadenta și îmi fac contul Orange în acest timp , mai primesc cele 50 de puncte thankyou? Poate nu reușesc să mă exprim corect

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ți - au intrat punctele de la factură plătită și nu ai primit și cele 50 puncte thank you? Atunci trebuie să iei legătura cu un consultant Orange, căruia să-i explici situația și sunt sigur că se va rezolva. Succes!

Mădălin
Cunoscător certificat
Totuși cred că nu sunteți atenti la întrebarea mea.Va rog sa mai citiți odată

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Eu cred că dacă ai mai avut înainte servicii și cont, nu mai poți beneficia de cele 50 puncte. E doar o părere personală.

DanielaH
Moderator
@Mădălin, fiind vorba de o problemă punctuală care implică analizarea contului tău personal, ți-am răspuns în mesaj privat. Aștept reply-ul tău. Mulțumesc.

Mădălin
Cunoscător certificat
Punctele au apărut într-un final ..multumesc