anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Puncte "thank you" retrase dupa efectuarea unei comenzi on-line

maarika
Începător
Salutari!
A mai patit cineva sa ii fie sterse punctele "thank you" dupa plasarea unei comenzi on-line?
Comanda care, dupa ce a fost acceptata, a fost anulata de catre Orange din motive "tehnice" dupa 3 minute, si cand am intrat sa o plasez din nou, punctele mele "thank you" se evaporasera ca prin farmec!
4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Ai folosit puncte OTY cand ai plasat comanda? Daca da, e normal sa fie retrase. Ceea ce nu e normal, e ca nu au fost returnate dupa ce comanda a fost anulata.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Normal, îți vor fi returnate punctele în câteva zile. Acum este weekend și probabil că nu ești singura persoană în această situație. Dacă nu ți se returnează in 3 -4 zile, poți face o sesizare din secțiunea Contact sau la serviciul.clienti@orange.ro, pe privat în pagina lor de Facebook, etc. Succes!

DanielaH
Moderator
@maarika, s-a rezolvat situația cu punctele?

Anonim
Neaplicabil

Ai folosit puncte OTY cand ai plasat comanda? Daca da, e normal sa fie retrase. Ceea ce nu e normal, e ca nu au fost returnate dupa ce comanda a fost anulata.
In cazul in care ai returnat produsul respectiv , este necesar sa iei legatura cu cineva de pe serviciul clienti 300 /chat pentru verificarea corectiilor pentru contul tau .