anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Parola Orange Thank You nu este corecta

Vlad85
Începător
Bună ziua!
Vreau sa fac ceva modificări în contul meu și mi se cere parola orange thank you. A fost resetata de un operator call center, dar când o introduc tot mi se zice ca parola nu este corecta. Ce nu fac bine?!
Mulțumesc!
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate, Vlad85!

Poți modifica chiar tu parola Orange folosind una dintre modalitățile:

  • din contul tău My Orange (accesat pe desktop/ laptop sau din browser telefon)
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Mai multe detalii aici.

 

Avem mai multe topicuri în Comunitate despre parola Orange. Poți folosi bara de căutare și vei vedea că întrebarea ta are deja un răspuns.

În momentul in care formulezi întrebarea, îți sunt oferite și intrebări similare și în felul acesta vei evita dublarea unui subiect deja dezbătut.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Bun venit în Comunitate, Vlad85!

Poți modifica chiar tu parola Orange folosind una dintre modalitățile:

  • din contul tău My Orange (accesat pe desktop/ laptop sau din browser telefon)
  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Mai multe detalii aici.

 

Avem mai multe topicuri în Comunitate despre parola Orange. Poți folosi bara de căutare și vei vedea că întrebarea ta are deja un răspuns.

În momentul in care formulezi întrebarea, îți sunt oferite și intrebări similare și în felul acesta vei evita dublarea unui subiect deja dezbătut.

gabi_5
Junior entuziast

Bună  , nu are legătură  parola orange  cu parola thank you 

gabi_5
Junior entuziast

Bună  , și eu am  aceeași  problemă  ce de la Orange  nu îi dau de cap