anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] De ce nu primesc cele 50 de puncte thank you daca am plătit factura prin My Orange?

DanielComan00
Junior
Salut, am observat că exista aceasta campanie promoțională de ceva timp. În ultimele 3 luni am plătit mereu factura fie direct din aplicația Orange Money, fie din contul My Orange folosind cardul Orange Money, dar nu mi-a fost alocat niciodată niciun bonus de 50 de puncte thank you. Aveți idee care ar putea fi motivul? Valoarea abonamentului este de 10€
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Daniel! Bine ai venit în comunitate. Primesti 50 de puncte Orange Thank You, doar daca plata este efectuata prin aplicatia My Orange. Alocarea bonusului se face o singură dată pe perioada campaniei, pe codul de abonat pentru care se face plata. Poți citi mai multe informații și pe topic-urile existente: https://comunitate.orange.ro/questions/2322974-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-lunar-online https://comunitate.orange.ro/questions/2309566-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-factura-orange-money După ce parcurgi și topic-urile de mai sus, să ne spui, te rog, dacă mai ai întrebări.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Daniel! Bine ai venit în comunitate. Primesti 50 de puncte Orange Thank You, doar daca plata este efectuata prin aplicatia My Orange. Alocarea bonusului se face o singură dată pe perioada campaniei, pe codul de abonat pentru care se face plata. Poți citi mai multe informații și pe topic-urile existente: https://comunitate.orange.ro/questions/2322974-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-lunar-online https://comunitate.orange.ro/questions/2309566-primesc-50-puncte-thank-you-platesc-factura-orange-money După ce parcurgi și topic-urile de mai sus, să ne spui, te rog, dacă mai ai întrebări.

DanielComan00
Junior
Mulțumesc frumos pentru răspuns, Mihaela. În perioada 6 aprilie - 9 iunie, am avut două facturi, pe care le-am plătit direct din aplicația Orange Money, nu din My Orange.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Cu mare plăcere! Am înțeles, dacă nu ai făcut plata din My Orange nu poți beneficia de această ofertă. Însă este și pe Orange Money ofertă - cea cu 10% înapoi dacă îndeplinești anumite condiții pe care le poți vedea aici: https://comunitate.orange.ro/questions/1978250-10-valoarea-facturii-orange-money Te așteptăm în continuare în comunitate cu întrebări, răspunsuri și sfaturi pentru ceilalți membri.