anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încerc să setez serviciile fixe din aplicație dar îmi cere mereu parola you

der_meister
Începător

Încerc să setez serviciile de telefon fix și internet din aplicație dar îmi cere mereu parola thank you. Știu că sunt acele cifre din buletin dar de când am contul Orange l-am schimbat de vreo 2 ori și nu le mai știu. Nu pot introduce opțiuni, pachete, să fac modificări, nimic, nici pe site și nici pe aplicație și totul depinde de acea parolă străveche. De  când Orange a  preluat serviciile Telekom, nu mai am acces la nimic din ce înseamnă servicii fixe. Cum aflu parola buclucașă? Cu *100# nu mai merge. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Aha... Atunci, din lista respectiva de optiuni mai raman doar apelul la 300 si un eventual drum intr-un Orange Shop.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

De aflat nu stiu daca ai cum s-o afli. Dar cred ca o poti reseta. Ai aici mai multe detalii in sensul asta. Vezi poate te ajuta. 🙂

Client Orange

Salut, mersi de bunăvoință. Dar nu merge. Am găsit doar posibilitatea setării parolei contului și nu thank you. Iar la *100# nu mai este. 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Aha... Atunci, din lista respectiva de optiuni mai raman doar apelul la 300 si un eventual drum intr-un Orange Shop.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@der_meister, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu parola?

Da, din fericire. Mi s-a comunicat telefonic. O problemă deosebită întâmpină cei ca mine care au fost înainte la Telekom și au avut cont pe site și în același timp au fost clienți Orange cu servicii mobile cu cont my Orange. Îmbinarea serviciilor e problema.

Oricum mulțumesc pentru comunicarea parolei.