- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2022 01:37 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 01:48 PM de DanielaH
Încerc să setez serviciile de telefon fix și internet din aplicație dar îmi cere mereu parola thank you. Știu că sunt acele cifre din buletin dar de când am contul Orange l-am schimbat de vreo 2 ori și nu le mai știu. Nu pot introduce opțiuni, pachete, să fac modificări, nimic, nici pe site și nici pe aplicație și totul depinde de acea parolă străveche. De când Orange a preluat serviciile Telekom, nu mai am acces la nimic din ce înseamnă servicii fixe. Cum aflu parola buclucașă? Cu *100# nu mai merge.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2022 03:52 PM
Aha... Atunci, din lista respectiva de optiuni mai raman doar apelul la 300 si un eventual drum intr-un Orange Shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2022 01:49 PM
Salut,
De aflat nu stiu daca ai cum s-o afli. Dar cred ca o poti reseta. Ai aici mai multe detalii in sensul asta. Vezi poate te ajuta. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2022 03:47 PM
Salut, mersi de bunăvoință. Dar nu merge. Am găsit doar posibilitatea setării parolei contului și nu thank you. Iar la *100# nu mai este.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-12-2022 03:52 PM
Aha... Atunci, din lista respectiva de optiuni mai raman doar apelul la 300 si un eventual drum intr-un Orange Shop.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-12-2022 09:19 AM
@der_meister, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu parola?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-12-2022 09:50 AM
Da, din fericire. Mi s-a comunicat telefonic. O problemă deosebită întâmpină cei ca mine care au fost înainte la Telekom și au avut cont pe site și în același timp au fost clienți Orange cu servicii mobile cu cont my Orange. Îmbinarea serviciilor e problema.
Oricum mulțumesc pentru comunicarea parolei.