anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Semnificația pieselor schimbate

Florin
Cunoscător

Buna seara all, va rog, mă interesează semnificația pieselor schimbate într-un service Orange, pe garanție, la un Samsung A52s, deoarece eu am acuzat niste dungi cu efect de Mira (ca la vechile tv) pe ecran/touch și mi-au schimbat niste piese in valoare de 130 lei, și cred că problema nu a fost rezolvată eu crezând că ecranul este vinovatul principal. Din neștiință in domeniu, e posibil sa gresesc, oricum abia l-am luat de la reparat și e sub urmarire. Am atașat o poza cu devizul și denumirea acelor piese. Mulțumesc anticipat.

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.

A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.

A treia: folie dublu adeziva capac bateie.

Practic ti-au schimbat componente legate de partea  de sursa incarcare.

Vizualizare soluţie în postul original

95 Răspunsuri 95

delfinas
#StarMember

Prima componenta e Samsung Charging Port Modul ,adica sursa.

A doua este Flex Cable/Board , adica un cablu electric flexibil.

A treia: folie dublu adeziva capac bateie.

Practic ti-au schimbat componente legate de partea  de sursa incarcare.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Nu stiu ce anume a cauzat problema, dar ce pot sa-ti spun, dupa o cautare pe google, este ca: primul element din lista este ansamblul USB (posibil pentru probleme cu portul USB sau/si incarcarea), al doilea este un cablu flex pentru display si al treilea este banda dublu adeziva pentru carcasa spate. 

Ca idee, e destul de rar ca problema sa fie cauzata de display-ul propriu-zis (decat daca e spart sau a suferit socuri mecanice). In general, problema este o piesa mult mai mica. Fie o piesa de pe placa de baza, fie alte componente care au legatura cu display-ul dar nu neaparat display-ul in sine. Deci da, e foarte posibil ca acel cablu flex + port USB sa fi cauzat problema in cazul asta. 

Client Orange

Florin
Cunoscător

Mulțumesc pentru raspunsuri, telefonul nu a suferit șocuri mecanice sau electrice, altfel nu mai beneficiam de garanție. Eu am dat vina pe display ptr că in jumătatea de jos apărea acele dungi cu toate culorile pe plan vertical. Sper sa fi rezolvat problema. Seara buna 

Si eu m-as fi gandit ca e ceva legat de display, dar tot ce conteaza e sa functioneze telefonul bine!

Seara frumoasa!!!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

In ce context apareau acele dungi? Apareau tot timpul? Oricum, daca acum nu mai apar, si nu a fost inlocuit display-ul, inseamna ca problema nu era display-ul propriu-zis.

Client Orange

Mda, se pare că telefonul se comporta la fel ca înainte de trimiterea in service, când scrii/tastezi, apare pe ecran, de la jumătate până jos, niste linii subțiri pe orizontală de toate culorile, după care rămâne blocat cca 1 min. Eram sigur că nu au schimbat nimic la telefon și că a stat 2 săptămâni degeaba. Nu mai zic că am primit SMS că Luni a fost pregătit ptr curier, iar vineri a trebuit să mă duc personal in Orange Shop sa întreb dacă telefonul vine pe jos de la București, la Ploiesti. Bineînțeles că telefonul ajunsese în magazin dar nu am fost anunțat. Așadar, va pleca din nou la Service, dacă nu-l rezolva nici acum, fac plângere la OPC.....că în Țara asta, numite probleme se rezolva doar cu scandal și nervi. 

delfinas: Nu sunt specialist dar sigur e ecranul de vina. E posibil sa fie și vreo piesa sau vreo legătură dar nu știu de ce am o vagă intuiție că nici măcar nu a fost desfăcut telefonul, sper să mă înșel. Dacă telefonul se comporta la fel, e clar că nu a fost rezolvat.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da, in cazul asta, diagnoza a fost facuta incorect sau incomplet. Trebuie trimis inapoi in service. O sa ma uit si eu pe net sa vad daca gasesc problema asta, si ce o cauzeaza. Daca e display-ul, binenteles ca trebuie inlocuit display-ul. Dar daca nu face tot timpul asa....chiar si cand scrii, nu stiu ce sa zic. 🙂 Vedem.

Daca face tot timpul cand scrii, e posibil sa fie digitizer-ul (partea de deasupra display-ului propriu-zis, care e responsabila de transmiterea input-ului tactil catre telefon). Deci da, daca asta e problema, se inlocuieste cu totul.

Client Orange

arsradu: am găsit prin comunitatea Samsung câțiva care se plâng de aceeași problema, nu face mereu când scriu dar tot nu e k sa se manifeste așa. Nu a suferit soc mecanic, are folie sticla din prima zi de funcționare, a fost ținut în husa de silicon, e protejat normal dar după 1 an de folosință sa se defecteze, mi se pare aberant.  Îl trimit inapoi la service, ca sa mai stea inca 2 săptămâni și parcă văd că tot nerezolvat vine. 

Colegii de suferință Samsung ce spun, nu i-a dat nimeni de cap?

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Exact. Ai cumva un link din comunitatea Samsung? Ei ce zic?

Client Orange

Mie îmi pare că buba  ar fi la partea de  touch, ori când apeși pe ecran flambează o piesă, un contact ceva, ori e ceva legat de luminozitate. Daca îl pui pe "dark mode" face la fel?

Poate fi și o problemă de software...e actualizat?

Toate recomandările din comunitatea Samsung recomanda service, după care nu mai spune nimeni ce au rezolvat. Parcă cineva a spus că a schimbat display-ul și s-ar fi rezolvat. Este actualizat softul, dupa ce am primit telefonul de la service, aseară mi-a cerut vreo 3 actualizări, le-am făcut pe toate. Dacă flambează vreo piesa, e clar că nu a fost diagnosticat k sau nici nu a fost desfăcut. Mă rog, o să-l trimit inapoi la service luni sau miercuri, nu știu dacă se lucrează luni la Orange Shop.