anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] 10% din valoarea facturii inapoi prin Orange Money

Ciucuras
Cunoscător certificat
Am efectuat doua plăti prin aplicația Orange money, plata a doua abonamente Orange și am alimentat contul cu 200 lei.
Beneficiul de 10% înapoi îl primesc dacă îndeplinesc toate condițiile sau dacă am doar minim doua plăti efectuate?
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember

Este nevoie sa indeplinesti toate conditiile pentru a primi beneficiul de 10%.

In exemplul tau, pe langa cele 2 plati facute trebuie sa alimentezi si contul cu suma totala de 500 Roni. Deci daca vrei sa beneficiezi de restituirea a 10% din facturi mai alimenteaza contul cu minim 300 Roni ca sa ai 500, in total.

 

Primești 10% din valoarea facturilor Orange sau a reîncărcărilor Orange PrePay (în limita a 40 lei/lună), făcute prin aplicația Orange Money (meniul ‘Plată furnizori’ sau ‘Reîncarcare Prepay’), dacă efectuezi în fiecare lună calendaristică:

  • minim 2 plăți cu cardul Orange Money (la comercianți sau pe internet) și ai
  • alimentări ale contului de minim 500 lei în luna respectivă (suma totala alimentari)

 

Banii înapoi se acordă  în primele 10 zile lucrătoare din următoarea lună calendaristică în contul Orange Money.

Vizualizare soluţie în postul original

52 Răspunsuri 52

Florian
Junior
Da, mă ajuta

Koko_1
Junior entuziast
S-a prelungit oferta 10% pana la 30 iunie 2020

Vio73
#StarMember
Mulțumim de informație! Este foarte bine pentru doritori!

Theodor
Junior entuziast
Plățile non orange nu se pun. Doar reîncărcare prepay și plata factura Orange. Trebuie indeplinite cele 2conditii.Cui strica max 40 lei pe luna? As plăti și facturile prietenilor. Dacă rămân bani, nu sunt blocați. Ii transfer sau scot de la bancomat gratis. În plus, asta ma ajuta lunar și la dublarea pctelor oty de pe factura. Plus ca la fiecare tranzacție primesc 1pct oty. În limita a 50 pe luna. Deci merita cardul OM.

FLo1
#StarMember
Orange Money este doar un simplu instrument de plata. Pentru cei cu frica de banci, este o modalitate de a avea banii sub forma de card (fizic sau digital). In rest Orange recompenseaza doar pentru serviciile achizitionate pentru ei. Pentru alte plati OM este un simplu instrument de plata. Daca vrei investitie si acumulari de fonduri din dobanzi si alte tranzactii atunci Orange Money NU ESTE O SOLUTIE.

ovi_4
Junior
Plata pentru persoane juridice nu se poate face direct din aplicatie?

Excelsior123
Începător
Este o minciuna gogonata asta cu 10% ca si multe altele. Am alimentat contul doua luni la rand cu peste 500 RON am facut peste 10 plati de fiecare data, inclusiv abonamentul Orange si nu am vazut nici un beneficiu. Bineinteles ca am sunat la serviciul clienti sa vad de ce nu se aplica promotia cu care isi tot fac reclama si scuza lor este ca nu am platit imediat factura Orange (nu scrie niciunde asemenea regula de r***t pe care ei o invoca), plata abonamentului a fost facuta IN TERMEN, parerea mea este ca au o gramada de reguli neafisate numai ca sa evite sa aplice aceasta promotie. Genul acesta de practici sunt penibile, bine ca nu mai sunt legat de un abonament, mi-a expirat contractul cu ei, probabil ca as fi fost si mai frustrat in cazul respectiv si ajungeam sa apelez si la tonti de la O.P.C.

Theodor
Junior entuziast
at Excelsior123, nu te multumi cu raspunsul primit. Daca indeplinesti conditiile si nu ai beneficiat de oferta, revino cu apel la 300 pentru reverificarea situatiei. Nu exista reguli ascunse, eu beneficiez lunar de cei 10%.

Ascary
Campion certificat
Idem! De 8 luni primesc cei 10%. Doar o singura luna nu am primit cand am optat pentru 50 de puncte OTY. Nu este nici o minciuna. Daca te incadrezi ( inclusiv plata facturii in perioada de gratie) primesti 10% inapoi,daca nu te incadrezi poti sa vorbesti si cu tata mare ca tot nu ii primesti.

Excelsior123
Începător
@Theodor Am sunat la 401, numarul cu plata (am sunat din principiu chiar daca costul convorbirii practic mi-a anulat cei 10%), nu aveam rabdare sa sun la 300 si sa adorm langa telefon. @Ascary Interesant ce spui "inclusiv plata facturii in perioada de gratie" pentru ca la mine fix asta a fost scuza pentru care spun ei ca nu mi s-au acordat cei 10%, eu primesc factura pe 20 in fiecare luna si am termen pana in data de 3 - 5 (in functie de luna) sa o platesc, am facut plata in 2 si luna anterioara si acuma, repet, avand. La fel si cu cele 50 puncte Thank You, alea din ce am vazut nu tine de Orange Money, este un alt fel de promotie daca platesti cu orice card in loc sa mergi la ei la ghiseu, nici punctele nu le-am vazut, nu ca ar valora mare lucru, in cont la mine cel putine se imi explica cum punctele pe care le-am acumulat pana acuma valoreaza +100 Euro online, in realitate cand daca merg sa ma uit pe magazinul online la accesorii sau telefoane, orice in principiu ele dintr-o data sunt sub 200 RON. Daca nici asta nu poate fi considerata reclama mincinoasa nu stiu ce sa zic. Sincer as prefera sa zica din start ca nu ofera nimic decat sa vina cu vrajeli de genul ”nu ai respectat reguli pe care nici macar nu ti le-am precizeazat cand am lanseat campania”, cel putin as putea sa ii consider comercianti onesti.

Ascary
Campion certificat
Sari dintr-una in alta si pierdem sirul. Cu magazinul online si punctele este alta poveste,sunt destule topicuri despre asta,poti sa le accesezi ori chiar sa postezi o intrebare. Legat de punctele OTY,acestea se primesc platind factura DOAR prin MY Orange cu orice card iar promotia este limitata. Ca si tine,eu primesc factura pe 20 ale lunii si in functie de cum am bani o platesc pana la sfârșitul lunii si intotdeauna am primit cei 10% fara exceptie. Ai grija sa iti platesti factura in timp util pentru a beneficia si tu de promotie. _________ Any way,punctele OTY se tripleaza doar daca cumperi telefon online nu si accesorii,e specificat destul de clar asta.

Jay
Campion certificat
@Excelsior123, pentru promotia cu cele 50 de puncte OTY, trebuie achitata factura din My Orange, nu conteaza cu ce card.. Eu nu am card OM, insa am achitat din My Orange si am primit punctele.. promotia este valabila o singura data.. Iar promotia cu triplarea punctelor, este valabila pentru achizitia unui telefon cu prelungire abonament pe 24 de luni.. Si de aceasta am beneficiat in februarie, cand am cumparat un S10 cu prelungire abonament.. Conditiile despre care am spus, sunt specificate la promotiile respective..

Excelsior123
Începător
@Jay "pentru promotia cu cele 50 de puncte OTY, trebuie achitata factura din My Orange, nu conteaza cu ce card" Asa stiu si eu, eu am achitat-o cu O.M., teoretic ar trebui sa fie si mai ok decat daca foloseam un Revolut sau ING. "Iar promotia cu triplarea punctelor, este valabila pentru achizitia unui telefon cu prelungire abonament pe 24 de luni" Asa este, dar si acolo au gasit tot felul de mici smecherii, ca de exemplu, daca e vorba de un telefon mai nou lansat, automat dispare triplarea punctelor....sincer nu vad rostul acelor mesaje insistente pe care le primesc cum ca valoreaza de 3 ori in magazinul online (nu specifica cum online, adica doar la prelungirea abonament si achizitie de tel. nou) cand este vorba de produse care nu se prea vand, sau care nu mai sunt cautate. De-a lungul celor aproape 14 ani de utilizator Orange am destule, multi ani la rand am platit abonamentul in ziua in care era emisa factura, pana mi s-a scarbit de la atitudinea de dispret fata de utilizator si am inceput sa platesc atunci cand am vrut eu (IN TERMEN), abonament care in medie a fost undeva in jur de 200 - 250 RON, zic eu suficient cat sa nu fii tratat ca ultimul prostanac ... dar nu este asa, atitudinea, si nu ma refer aici la operatori care stiu sa vorbeasca frumos, este vorba de politica companiei ORANGE care incearca sa te prosteasca in ultimul hal, orice promotie are de fapt tot feleul de chichite ascunse care la un momendat te aduc in situatia penibila de a te revolta si a spune in "piata publica" tot ce urasti la modul lor primitiv de a opera. Pacat ca ceilalti sunt cam la acelasi nivel, tare as vrea sa am o optiune reala unde sa ma pot muta.

Jay
Campion certificat
@Excelsior123, nu știu ce sa zic de ce nu ai primit acele 50 de puncte, ești primul pe care-l "aud" spunând asta, a mai spus la un moment dat cineva, dar, si-a dat seama ca primise o data și din acest motiv nu a mai primit.. Insa, telefonul nu a fost chiar unul dintre cele care nu se vând, a fost un Samsung S10... Poate ai încercat sa faci achiziția intr-un moment când nu mai era valabila promotia, poate ce ai vrut sa iei era la precomanda sau poate era o eroare.. Eu as fi sunat sa vorbesc cu cineva de la magazinul online sa ma lămuresc, daca as fi întâmpinat probleme.. Ideea e ca sunt clienți care au beneficiat și beneficiază de tot ceea ce tu reclami.. nu sunt minciuni.. Nu știu unde este problema în cazul tău..

Vio73
#StarMember
Eu am plătit factura cu cardul fizic și am primit cele 50 puncte thank you.