28-09-2023 11:51 AM - editat 28-09-2023 12:04 PM
Salutare,
Acum ceva vreme, va spuneam aici despre decizia Orange Money de a deveni parte componenta din Alpha Bank.
Astazi revin cu un nou comunicat din partea Orange Money in care avem cateva noutati si detalii potential importante.
Bine de stiut:
Am selectat cele mai importante informatii ca sa nu trebuiasca sa parcurgeti tot mesajul, dar daca vreti s-o faceti, aveti mesajul integral mai jos.
"Salut,
Dupa cum te-am informat deja, aplicatia si produsele Orange Money Romania urmeaza sa fie transferate catre Alpha Bank Romania. Transferul depinde de indeplinirea unor pasi premergatori, precum primirea aprobarilor de la autoritati. In momentul finalizarii transferului, te vom anunta.
Termenii comerciali din contractul pe care il ai in prezent cu Orange Money Romania vor ramane la fel insa, dupa data transferului, partenerul tau pentru servicii financiare digitale va fi Alpha Bank Romania.
Cu o prezenta de 30 de ani pe piata locala, Alpha Bank Romania este un jucator important in domeniul creditarii persoanelor fizice si al serviciilor bancare oferite clientilor premium, lansand totodata solutii inovatoare si sigure in zona serviciilor de plati.
Echipa Orange Money va fi transferata de asemenea la Alpha Bank Romania. Astfel, ne vom continua misiunea de a-ti oferi produse si servicii financiare cu avantaje din plin, pentru ca tu sa te bucuri la Alpha Bank Romania de o super experienta digitala. Te rugam sa citesti mai multe informatii importante in notificarea de mai jos.
Cu prietenie,
Echipa Orange Money
Notificare cu privire la transferul contractului catre Alpha Bank Romania
Referinta: Conditii Generale pentru conturile de plati, serviciile de emitere moneda electronica, serviciile de plata si produsele accesorii conturilor de plati Orange Money
ORANGE MONEY IFN S.A., cu sediul in Bucuresti, Bd. Lascar Catargiu, nr. 47-53, cladirea Europe House, etaj 7, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/13883/2014, cod unic de inregistrare 33851267, reprezentata prin Haris Syed Hanif in calitate de Director General (“Orange Money”)
Prin prezenta te informam ca Orange Money intentioneaza sa integreze activitatea constand in emiterea de moneda electronica, emiterea de carduri de debit in legatura cu moneda electronica, emiterea de carduri de credit si aplicatia Orange Money in gama de produse si servicii bancare a Alpha Bank Romania. In cadrul acestei integrari, contractul tau cu Orange Money va fi cesionat catre Alpha Bank. Integrarea activitatii anterior mentionate in cadrul Alpha Bank Romania va fi supusa indeplinirii anumitor conditii precum primirea aprobarilor de la autoritatile relevante si anticipam ca va avea loc peste aproximativ doua luni de la data acestui mesaj. Te vom informa prompt cand operatiunea va avea loc efectiv.
Realizarea operatiunii de integrare nu va determina modificarea conditiilor contractului tau incheiat cu Orange Money, insa, partenerul tau in ceea ce priveste prestarea serviciilor si cu care vei avea perspectiva unei colaborari placute si pe viitor va deveni Alpha Bank Romania, o societate romana, cu sediul in Bucuresti, sectorul 1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 172-176, Cladirea Platinum Business & Convention, etajul 4, telefon (004 021) 455 9998, e-mail office@alphabank.ro, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40/28415/1993, cod unic de inregistrare 5062063. Alpha Bank Romania este o institutie de credit autorizata in Romania si se afla sub supravegherea Bancii Nationale a Romaniei, fiind inregistrata in registrul institutiilor de credit sub numarul de inregistrare RB-PJR-40-022.
Procesul de integrare ar putea presupune o serie de ajustari tehnice generate de transfer precum schimbarea codului tau IBAN, dar te asiguram ca transferul catre Alpha Bank Romania nu va implica suportarea unor costuri suplimentare de catre tine, in colaborarea noastra fiind permanent preocupati sa beneficiezi de conditii cat mai bune si pe viitor. Orice eventuala modificare iti va fi adusa la cunostinta in timp util.
Procesul de integrare a activitatii Orange Money in cadrul Alpha Bank Romania iti poate oferi mai multe optiuni de accesare si utilizare, in conditii cat mai bune, a produselor si serviciilor financiar-bancare, dorindu-ne sa beneficiezi de experiente cat mai placute in calatoria inceputa alaturi de noi. Cu toate acestea, ai posibilitatea sa soliciti incetarea contractului tau cu Orange Money prin trimiterea unei notificari scrise, in aplicatia Orange Money la sectiunea Contact, prin e-mail la contactorangemoney@orange.com sau prin apel la unul din numerele 300 (valabil din reteaua Orange) sau 0374 300 300 (valabil din orice retea). In cazul in care vom primi o astfel de notificare din partea ta, relatia noastra contractuala va inceta fara costuri suplimentare pentru tine, iar incetarea va avea loc pana la data finalizarii integrarii activitatii in Alpha Bank Romania.
Poti accesa https://www.orange.ro/money/utile pentru raspunsuri la cele mai frecvente intrebari.
Ne dorim sa ramai alaturi de Alpha Bank Romania dupa data finalizarii integrarii, pentru a beneficia in continuare de experiente financiare pline de avantaje.
Cu prietenie,
ORANGE MONEY IFN S.A.
Haris Syed Hanif
Director General"
la 29-09-2023 07:45 PM
Sper să se acorde în continuare puncte oty după ce devine Alpha Bank, altfel majoritatea își vor închide conturile
la 29-09-2023 07:59 PM
Tind sa cred ca vor ramane aceleasi conditii ca si pana acum. Daca ar reveni la 24 de rate ar fi si mai bine. Dar…vedem pe parcurs.
la 02-10-2023 11:42 AM
Majoritatea abonatilor au avut ca motiv exact punctele oferite la utilizarea cardului (cel putin pentru cel de debit). Cartelistii nu cred sa fi avut vreun beneficiu (nu am sesizat beneficiile pentru ei).
la 02-10-2023 11:53 AM
In calitate de membru al #echipeiCartela, pot sa-ti spun ca nu sunt niciun fel de astfel de beneficii pentru noi. 🙂
Stiu, pentru ca am intrebat (pe site nu era foarte clar daca trebuie abonament sau nu, asa ca am cerut o lamurire). Dar da, trebuie sa fii abonat.
la 02-10-2023 11:09 AM
Am cerut inchiderea contului Orange Money azi dimineata din aplicatia OM -> contact. Inafara de raspunsul automat de tipul: "intampinam multe solicitari si dureaza un pic mai mult", nu am primit nici un raspuns.
Motivele principale ar fi nedorinta mea de a deveni client Alpha Bank Romania. Nu am auzit lucruri rele despre banca respectiva, dar nici bune. Am deja conturi la alte banci si nu vreau sa ma trezesc intr-o buna zi ca primesc un email surpriza de la Alpha cu introduceri de comisioane (lista lor de comisioane pentru produsele existente este impresionanta, in sensul rau al cuvantului).
la 02-10-2023 11:16 AM
Eu momentan o sa-l pastrez. Daca incep sa apara lucruri mai putin placute, o sa caut solutii alternative. Dar momentan a fost ok, deci nu am motive sa plec. Ba din contra, daca nu se modifica nimic, am toate motivele sa raman. Dar daca apar comisioane mari, la chestii pe care nu le folosesc, sau sunt mai mari decat cele de pana acum (care sunt deja destul de mari)...va trebui sa ma reorientez.
La cardul de debit stiu ca nu erau. Daca incep sa apara...s-ar putea sa inchid cardul de debit. La cel de credit, este deja comision. Si e printre cele mai mari de pe piata. Daca se pastreaza constante, o sa-l pastrez. Daca nu, cu parere de rau, va trebui sa caut altceva. Dar momentan sunt multumit.
la 02-10-2023 11:31 AM
La OM am doar cardul de debit. Ma pastea gandul acum un an sa imi iau cardul de credit si am sunat la 300 sa precizez cateva aspecte. Primul lucru care ma deranjat a fost atitudinea doamnei de la suport. Imi tot repeta ca trebuie sa am un loc de munca si salariul sa depaseasca o anumita suma. Cand ii ziceam ca indeplinesc conditiile minime, aveam impresia ca nu ma credea si iar imi repeta acelasi lucru.
Al doilea aspect a fost imposibilitatea modificarii limitei cardului de credit. De obicei, la bancile unde am card de credit, modificarea limitei in jos e simpla fara mari batai de cap. Marirea limitei presupune o noua verificare a bonitatii clientului. Orange Money nu oferea posibilitatea respectiva (poate s-a schimbat ceva intre timp). Daca doresti modificarea limitei cardului de credit, trebuie sa inchizi cardul de credit actual si sa iti faci altul nou.
la 02-10-2023 11:51 AM
Waw... Inteleg. Eu unul n-am avut nicio problema. Iar doamna cu care am vorbit a fost foarte amabila si totul s-a petrecut cat se poate de ok. N-am avut niciun fel de reprosuri. Poate doar un pic cam mare timpul de aprobare. Dar probabil ca depindea de mai multi factori. In rest, totul ok.
Limita este intr-adevar cea maxima (la fel a fost si la mine), in ideea in care folosesti cat ai nevoie. Nu am incercat sa cer o suma mai mica...sa vad ce se intampla. In cazul meu, suma ceruta a fost si aproximativ aceeasi cu cea pe care mi-au oferit-o ei. Adica, n-a fost diferenta foarte mare. Dar n-am incercat sa cer mai putin...
Dar tu zici ca n-ai putut sa modifici limita dupa ce a fost aprobata? Sau de la bun inceput nu ai putut sa ceri o suma mai mica? Pentru ca daca e deja aprobata, ma gandesc ca poate e mai complicat de modificat. Dar e adevarat ca nu am incercat lucrul asta la alte banci, asa ca nu stiu cum e. In principiu cat am cerut, atata mi s-a dat. Nu am avut nevoie decat o data de modificat (la ING), si asta a presupus niste acte de semnat. Dar modificarea era in sus, nu in jos. Deci....chiar nu am niciun fel de experienta cu partea asta.
la 02-10-2023 12:18 PM
Nu am ajuns sa mi se aprobe o suma. Doar ca mi sa zis ca o data aprobata suma X, ea nu poate fi modificata. Nu imi prea imi place conceptul unui card de credit deschis cu suma maxima posibila pe ideea ca poate iti va trebui pe viitor. (Ma ingrozeste un card de credit de 15-20 de mii de lei). Eu doream o suma mai mica pentru ca intentionam sa achizitionez ceva de suma aia si sa impart in 24 de rate.
la 02-10-2023 12:23 PM
Din pacate, plasticitatea depinde de fiecare creditor. Am un card de credit cu 1000E, dar de vreo doua luni sta, practic, pe 0 deoarece il acopar cu sumele cheltuite (chiar si in concediu, am cheltuit de pe el dar am primit salariul si l-am acoperit imediat ce sumele in valuta au fost debitate).
02-10-2023 01:20 PM - editat 02-10-2023 01:26 PM
Pai...daca nu ai facut cerere pentru o suma mai mica, eu zic ca merita incercat. In cazul meu, eu am cerut o suma un pic mai mare decat ar fi putut sa-mi ofere. Si ce mi-a placut este ca mi-a venit notificare in aplicatie cum ca nu pot sa-mi ofere cat am cerut, urmat de suma maxima pe care mi-o pot oferi. Intamplator era si foarte apropiata de ceea ce aveam nevoie, asa ca am acceptat.
Nu cred ca o sa fie probleme daca ceri din start o suma mai mica... Adica, nu cred ca o sa-ti dea doar maxim... Ar trebui confirmat cu ei. Ideea e de modificare dupa ce s-a aprobat deja o anumita suma. Asa am avut eu la ING. Mi-au dat initial o suma. Mi s-a parut mult mai mult decat as fi avut nevoie, am solicitat o suma mai mica, mi-a fost aprobata, si ulterior cand am avut nevoie, am cerut modificarea ei. La ING a fost nevoie doar de cateva semnaturi, si nu trebuia sa inchid cardul sau creditul ca sa pot face acea modificare (in sus). La OM...nu stiu cum e. Nu am avut nevoie.
Update:
Am sunat mai devreme la OM si am intrebat, si pentru tine dar si pentru cultura mea generala, urmatoarele:
Sper ca informatiile de mai sus sa te ajute. 🙂