anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum poate deveni My Orange mai atractiv pentru utilizatorii PrePay?

DanielaH
Moderator

Salut!

Schimbăm puțin abordarea și introducem un subiect despre care suntem siguri că va activa latura voastră creativă 😊.

Colegii noștri de la Marketing (PrePay) își doresc să îmbunătățească aplicația My Orange astfel încât ea să fie locul în care să mergeți de fiecare dată pentru a vă administra serviciile Orange PrePay.    

Vă propunem un exercițiu de imaginație. Dacă ați avea o bagheta magică care vă poate da posibilitatea să schimbați absolut orice în legatură cu My Orange, ce ați face diferit? Gândiți-vă la toate situațiile cu care vă întâlniți în viata voastră de utilizator al unei cartele PrePay.

Ce ați vrea să imbunătățiți? Care sunt lucrurile pe care v-ar plăcea să le schimbați astfel incat My Orange sa fie pentru voi prima opțiune atunci când vreți să vă reîncărcați cartela PrePay? Dar ca să îi convingeți să folosească My Orange și pe cei care nu au facut-o niciodată?  

Vă mulțumim și așteptăm comentariile voastre.

21 Răspunsuri 21

@arsradu "Cel mai simplu e sa se faca reincarcarea exact atunci cand e nevoie": De ce? Eu de exemplu încarc doar la nevoie, nicidecum când expiră o opțiune veche. Atunci care mai e diferența între prepay vs. abonament? Aaaa, ești FAN "bonus credit phone"? Atunci corect, am înțeles și sunt de acord. Altfel apelul VoIP rezolvă problema resurselor. Simplu. 😁😉

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nu sunt fan phone credit. Iar optiunea de 5 euro pe care o am nu ofera phone credit oricum. 🙂

Ideea era pentru un feature optional. Activabil de catre user. Nu default pentru toata lumea.

Client Orange

FLo1
#StarMember

Revin cu ultime ”experiențe” via roaming: Dacă tot nu este funcțional (sau este dar parțial sau incorect) ”Orange Travel”, chiar și la abonament (nu doar la prepay) la secțiunea de CRONOS ar putea exista o subsecțiune (defalcare, detaliere) a resurselor consumate, mai ales când discutăm de consumarea resurselor în roaming. Mai exact, o secțiune de ”resurse consumate în roaming în ultimile 123 de zile”. Astfel utilizatorul va ști oricând (dacă are unde să se uite) dacă să reîncarce cu credit sau cu opțiune, mai ales dacă discutăm despre VOLUMUL de resurse utilizat, nu doar de PERIOADA utilizării (pentru că aici este clar). Tot aici ar putea exista și o secțiune cu timpul (zile) petrecut în roaming în ultimile 123 de zile (în special), dar se poate extinde și la un ”total zile între două reveniri în țară”.

Personal pentru câteva zile petrecute în Franța, consumul resurselor din EO este puțin neclar, incert și cam interesant la studiu, însă nu e caz de îngrijorare raportat la durata șederii. Dar se poate aplica în alte situații.

Mai revin curând, în funcție de vise/visuri.😁😉

Multumim pentru sugestii, @FLo1! Mi se par utile si de ajutor. 

Cu drag @GeorgianaD și spre o implementare / schimbare în bine a MyOrange în ceea ce ar putea scuti Comunitatea de atâtea topicuri dublate de către cei pățiți (în roaming... mă refer).

DanielaH
Moderator

Salut!

Colegii noștri de la Marketing vă mulțumesc foarte mult tuturor pentru feedbackul foarte util pe care l-ați lăsat aici. Vom lua în considerare toate sugestiile voastre si, când vor aparea modificări/ îmbunătățiri, vom reveni cu info pe acest thread.

Iar dacă între timp mai aveți bagheta magică la voi, nu ezitați s-o puneți la treabă. Noi vă așteptăm tot aici și cu alte idei.

Mulțumim încă o dată pentru implicare. Doar gânduri bune la toată lumea!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nah, Doamne ajuta! Sa fie intr-un ceas elvetian. 🙂

Client Orange