anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Unde ma pot conecta, in orice browser, pentru vizualizare servicii telefonie fixa, televiziune etc

Xantes
Începător

Buna ziua,

Unde/cum/ce pot sa fac ca sa ma pot conecta, in orice browser, pentru vizualizare servicii: telefonie fixa, chrome cast, televiziune, internet, asta dupa 31 octombrie?!

 

1 Soluţie acceptată‚

Xantes
Începător

Nu stiu ce presupune munca de moderator, dar, intre timp, am sunat la numarul 300(intrucat sunt client si de telefonie mobila Orange), dar nici aplicatia de pe telefon nu functioneaza pentru logarea pentru serviciile fixe si nici pe vreun browser, nu functioneza. Deci, raspunsul tau ar fi trebuit sa vina, dupa ce, anterior te-ai fi interesat la Orange sau Telekom, sau whatever se mai numeste acum, ca nici voi nu sunteti sa faceti o aplicatia unitara care sa deserveasca absolut toti clientii: si cei de telefonie mobila, dar si cei de servicii fixe!

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Salut, @Xantes! Bun venit în Comunitate!

Uite aici un topic cu toate detaliile. Să ne spui, te rog, dacă mai ai nevoie de alte informații.

Xantes
Începător

Nu stiu ce presupune munca de moderator, dar, intre timp, am sunat la numarul 300(intrucat sunt client si de telefonie mobila Orange), dar nici aplicatia de pe telefon nu functioneaza pentru logarea pentru serviciile fixe si nici pe vreun browser, nu functioneza. Deci, raspunsul tau ar fi trebuit sa vina, dupa ce, anterior te-ai fi interesat la Orange sau Telekom, sau whatever se mai numeste acum, ca nici voi nu sunteti sa faceti o aplicatia unitara care sa deserveasca absolut toti clientii: si cei de telefonie mobila, dar si cei de servicii fixe!

DanielaH
Moderator

Îmi pare rău pentru această situație și pentru că nu te-am putut ajuta.

Te rog pe viitor să descrii mai pe larg, cu mai multe detalii problema/ problemele cu care te confrunți. Dacă ceva nu funcționează sau întâmpini erori, este bine să atașezi și capturi de ecran pentru a putea înțelege exact despre ce este vorba și, dacă este cazul, să transmitem mai departe colegilor noștri pentru verificări suplimentare.

Este deasemenea recomandat să menționezi de la început dacă ești client Orange sau Orange Romania Communications sau ambele.

Mulțumesc pentru feedback și te așteptăm să revii când situația se va fi remediat.

DanielaH
Moderator

@Xantes, s-a rezolvat situația? Te-ai putut conecta în contul tău?