anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am făcut greșit Contul în Orange în loc să-l fac în Orange Romania Communication

Aura35
Junior

Aura35

Bună ziua. În urmă cu ≈ 2 săptămîni, am apelat în două rînduri la Comunitate deoarece nu-mi era clar cum să trec contractul de pe numele meu pe numele soțului: prin cesiune sau printr-un nou abonament. Mulțumită răspunsurilor dv., am făcut schimbarea de titular (cesiune). La Orange de la Poșta Mare din Constanța mi s-a spus că pt. a face cesiunea trebuie să reziliez contractul, să plătesc rezilierea (6 luni) și să fac un contract pe numele soțului. Am făcut schimbarea de titular la București. Acum s-a rezolvat.  Contractul s-a făcut pt. Net, TV, mobil. Acum a apărut altă problemă. Am vrut să-mi fac cont în Orange Romania Communication: pe site, am dat clic în dr.-sus pe My Orange > clic Înregistrează-te > clic pe OROC, moment în care am fost absolut sigură că voi face contul pe OROC > în pagina Creare cont My Orange Fix, am dat clic jos pe „Creează cont aici” pt. că am fost sigură că e vorba de Orange Romania Communication.  Am făcut contul. Am primit email, am confirmat și, deabia mai tîrziu, mi-am dat seama că am făcut cont pe Orange Romania, NU pe Orange Romania Communication. Presupun că în Pagina Creare cont My Orange Fix, trebuia clic pe Cont personal > clic pe Servicii fixe apoi Introdus Codul de abonat > Următorul pas etc. Acum mă gîndesc ca în secțiunea Contact, în partea de jos, să trimit un mesaj prin care să rog să mi se șteargă contul din Orange pt. a-mi putea face cont în Orange Romania Communication și să folosesc aceiași adresă de e-mail (este nouă) pe care o am trecută în contract. Aștept răspunsul dv. Vă mulțumesc.

1 Soluţie acceptată‚

Aura35
Junior

Aura35

   Codul de abonat e din 14 cifre, deci e vorba de OROC. Așa cum am scris mai sus, după ce am dat clic pe OROC (scris cu alb pe fond negru) am fost absolut sigură că voi face contul pe OROC > în pag Creare cont My Orange Fix, am dat clic jos pe „Creează cont aici” (asta a fost greșeala; ) pt. că am fost sigură că e vorba de OROC. Trebuia ca în pagina Creare cont My Oramge Fix să dau clic pe Cont personal > clic pe Servicii fixe apoi Introdus Codul de abonat > Următorul pas etc. Deci, din greseala notată în fraza precedentă, am făcut cont în Orange Romania, nu în OROC. Am scris în secțiunea Contact la „Trimite-ne un mesaj”. Am explicat situația și am rugat să mi se șteargă contul făcut acum pt. a putea face un cont OROC cu aceiași adresă de email care există în noul contract. După 2 zile m-a sunat o doamnă amabilă, mi-a spus că s-a șters contul făcut greșit, inclusiv adresa de e-mail. Apoi am început să fac contul în OROC, cu adresa de email din noul contract. Singura problemă a fost următoarea: cînd mi s-a cerut Codul de abonat, am introdus „R” în față, urmat de 13 cifre și NU a mers. Apoi am în locuit „R” cu „4” și  am făcut contul. Deci s-a rezolvat. Vă mulțumesc tuturor și vă doresc o zi bună în continuare.   

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

MCostel
Explorator

Razvan
#StarMember

Bună Aura35! Fie soliciți stergerea contului creat în My Orange pentru contul de orange fix la sectiunea Contact sau apel la 300/0347300300 sau creezi un alt cont orange fix cu altă adresă de mail. Tranziția de la oroc la oro o să mai dureze ceva timp până când toate serviciile disponibile vor fi integrate în noua platformă. 

DanielaH
Moderator

@Aura35, s-a rezolvat situația cu contul?

Aura35
Junior

Aura35

   Codul de abonat e din 14 cifre, deci e vorba de OROC. Așa cum am scris mai sus, după ce am dat clic pe OROC (scris cu alb pe fond negru) am fost absolut sigură că voi face contul pe OROC > în pag Creare cont My Orange Fix, am dat clic jos pe „Creează cont aici” (asta a fost greșeala; ) pt. că am fost sigură că e vorba de OROC. Trebuia ca în pagina Creare cont My Oramge Fix să dau clic pe Cont personal > clic pe Servicii fixe apoi Introdus Codul de abonat > Următorul pas etc. Deci, din greseala notată în fraza precedentă, am făcut cont în Orange Romania, nu în OROC. Am scris în secțiunea Contact la „Trimite-ne un mesaj”. Am explicat situația și am rugat să mi se șteargă contul făcut acum pt. a putea face un cont OROC cu aceiași adresă de email care există în noul contract. După 2 zile m-a sunat o doamnă amabilă, mi-a spus că s-a șters contul făcut greșit, inclusiv adresa de e-mail. Apoi am început să fac contul în OROC, cu adresa de email din noul contract. Singura problemă a fost următoarea: cînd mi s-a cerut Codul de abonat, am introdus „R” în față, urmat de 13 cifre și NU a mers. Apoi am în locuit „R” cu „4” și  am făcut contul. Deci s-a rezolvat. Vă mulțumesc tuturor și vă doresc o zi bună în continuare.   

Aura, mă bucur că ai rezolvat și îți mulțumim mult că ai împărtășit aici cu noi experiența ta.

Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.

Te mai așteptăm în Comunitate. Weekend frumos!