la 14-12-2025 11:46 PM
Buna seara! Am o experiență foarte neplăcută cu Orange. În sept am achiziționat un iPhone 16 pro max. Peste o lună a început să facă probleme ...la am trimis de 2 ori in service. Ultima oară am primit decizie de înlocuire sau stornarea facturii . Eu doresc telefon nu stornarea facturii , fiind cumpărat în rate ...
Ei susțin că nu îmi pot înlocui telefonul că nu mai au pe stoc . In contract la garanție scrie că, clientul poate opta pentru un telefon cu valoare egală sau mai mare, sau stornarea facturii. Menționez că nu sunt alte condiții scrise . Ei îmi spun că pot opta pentru un model mai nou, care este in stoc doar după ce fac stornare a facturii și după ce îmi fac corecțiile pe cont. De 30 de zile stau fara telefon . Au depășit și termenul legal de reparatie .
Mă gândesc că mâine dimineață să merg la ANPC că pur și simplu își bat joc e mine.
A mai trecut cineva prin asta ?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor