Salut!
Ar trebui sa faci o sesizare la Orange, cu mai multe date, de exemplu despre ce adresa este vorba, sa faca si ei o verificare, in ideea ca poate este o problema in zona respectiva.. https://www.orange.ro/contact/
Mai este varianta cu plata, insa nu am apelat niciodata, nu stiu cat de repede raspunde un consultant..
"401 - Serviciul Suport Clienţi
Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite"
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
La varianta cu plata am apelat eu, acum 3 ani, de raspuns au raspuns cam in 3-5 minute, ne-au fost de ajutor in ideea in care nu mergea tv deloc, avand antena, ne au spus ce sa fecem si am rezolvat.
Salutare!
Eu am de aproximativ 3 ani fibră de la Orange și nu am avut decât o singură dată probleme. Poate este ceva local și se rezolvă, dacă nu s-a rezolvat deja. Este inevitabil să mai apară unele întreruperi, dar important este să se rezolve repede. Dacă nu se rezolvă, nu ezita să apelezi la suportul Orange!
Baftă!